? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 18, 2011

budak bertuah


sekarang kt umah tu semua benda nak kena letak kt tempat tinggi-tinggi. tinggi sampai cucur atap orang kata.

sbb kalau letak kt bawah dan senang dicapai terutamanya budak kecik kt umah tu, mesti ada projek besar yang dia buat.


inilah padahnya bila letak bedak kt tempat yang senang capai. hbs semerbak bau umah. yang bestnya dia balun bedak tu macam uli tepung buat kuih oke...

yang sodeh bila terkena karpet ngn sofa tu. aduh bukan keje mudah oke nak bersihkan kesan bedak kt dua benda alah ni. nak kena tenyeh betul-betul.

ini baru sorang anak, bayangkan bila aleesya dah jadi kakak dan ajar adik plak buat semua benda ni. waaa mau terbalik umah tu.....

6 love purple:

Hany said...

hahahha sama la ngan anak Hany si Faqihah tu.. adoii. baru sorang kan dah lotih cemana ntah lepas2 ni kan

cik_ah82 said...

mmg sebijik ngan adib..kadang2 bila tgk dia ingatkan hantu cina mana sampai satu muka penuh bedak sampai rambut2..bedak beli botol besar penuh, bila dapat kat dia jadi ringan sekelip mata!;)

purple_lav said...

agaknya semua budak suka bedak kot. tapi sakit laa mak pak nak beli bedak sokmo hahahah

myle@my said...

hehhe...
aleesya duk prektis wat kuey la tue ibu dio wesss...nk join masterchef...eeee ;P

purple_lav said...

amy: klu jadi kueh sungguh tak po laa jugok, bleh make. ni wat letih nak ngemas je heheheh

Intan and The Boys said...

sama la ngan anak kita fiza. khalish dah makin meninggi, semalam dia celup tangan dalam mangkuk kari. adehhh...

aleesya tekun uli bedak atas karpet. hehehe.