? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 23, 2012

Dalam tak larat, sampai jugak KLCC


 klu ikutkan hati memang dh tak nak jalan ke mana-mana dah. badan dah flet giler rasa ni. tp memandangkan ada voucher yg perlu dilunaskan sebelum hujung bulan ni, rugi plak klu tak tebus kan. jadi nye mak buyung ni gigih laa jugak.

pegi pun dh nak malam. keluar umah lps maghrib. dah lama kot tak sampai KLCC. igt dulu2 masa umah kt Taman MElati, lepas balik keje sempat menyinggah kt KLCC jap. saje nak cuci2 mata. skrg tak dapek laaa. lagi2 dgn keadaan skrg ni, kemain lama dh aku tak keluar bangi. duk terperap dalam bangi je. asgmnt luar2 ni bos aku dh tak bagi. jaga opis je lah kot

selesai je menguruskan voucher tu, terus ajak incik fidi makan kt food court dia. dalam kepala otak dah terbayang2 cendol kt situ. tapi perut duk mintak nasik. ok bahek lah kita cari nasik dl.

incik fidi x makan sbb dia kan tengah diet. jadi kami anak beranak je makan. aleesya kemain lalu plak tu.. rasa x cukup je nasik dalam pinggan hehehe..hbs makan nasik, teruskan agenda cari cendol. ok incik fidi kata ok.

 cendol kat KLCC x der lah sedap pun. memang tak sedap pun sebenarnya. baik lagi cendol bawah pokok kat Bangi nun.tapi adik duk cakap guna telepati ngn ibu dia ni, nak makan cendol malam2 kt KLCC, layankan aje. yg aleesya tak makan pun cendol ni. dk berebut kacang dalam mangkuk aku ngn ayah dia.

 kacang yang tinggal beberapa ketul je. yg itu lah jadi rebutan dua insan. aku tak suka kacang dalam cendol ke ABC. baik lagi jagung kot. tapi kt KLCC ni cendol dorang tak de jagung. spoil.

 eh memang aku back up anak laaa. ayah mana bleh amik kacang yang ibu punya.

 Aleesya keseronokan masa ni. skrg mood dia sgt baik bila keluar jenjalan. bagus anak ibu nih

 incik fidi tetiba je pegang kepala dan mengaduh masa makan cendol. tanjat jap. igtkan ape rupanya sebab sejuk sangat. otak beku ye abang?

 adess ngeri tengok perut masa duduk. memang dh sebulat2 nye dah ni. nak makan pun kena membongkok lebih sebab mulut rasa jauh sgt ngn pinggan.

 ntah ape ntah ada kat bawah aka center KLCC ni. sempat jugak menjenguk masa nak pegi ke parking. ada budak2 (tak tahu laaa istimewa ke biasa2 je) melukis dan pamerkan lukisan dia. ada yang lukis cicak pun letak harga sampai RM500. pastu dah ada orang beli tu. kagum kagum.

klu gitu aku nak lukis ala2 kadar je pastu letak kt sini, agak2 ada orang beli tak? untung jugak dapat RM500 tu.
 KLCC yang bertingkat2. bila bawak stroller susah giler nak berjalan kt sini. nak naik ekskalator ada menda alah besi penghadang. klu stroller kecik bleh je lepas, tapi stroller aleesya ni mengembang skit. memang menguji kesabaran incik fidi. nak naik lif tu kena ada kesabaran tinggi sbb orang ramai dan lif adalah super duper lambat.

 ok sebelum kembali ke pangkal jalan, moh laaa kita bergambar dl.
 nampak kan macam mana aleesya bleh menyelit kat bawah perut aku. situ memang port peberet dia. tetiba aku rasa macam troli Carrefour plak.

suka aku tengok gambar ni. panda incik fidi cari angel. hiihi
 ok dh nak balik. rasa lepas azab berjalan ni. dl part berjalan laa paling best. buat masa skrg rasa semput je. tak pe lagi sebulan je lagi nak semput2 nih. lps ni aku nk shopping seluar jeans baru, kasut baru, baju baru. incik fidi sila amik perhatian ye.

nampak mcm terpulas2 tangan aku nak masukkan duit. ye lah mak kan kidal.jadi semua benda yang awam mmg tak sesuai ngn org kidal. kena buat satu mesin autopay ni yang masukkan duit sebelah kiri. senang kije aku nnt.
apesal ntah mulut sampai termuncung2 mcm tu....incik fidi saje laa ni nak spedo aku..

2 love purple:

Mama Likha said...

tp comelnya fiza tauuu.. perut je kembang, bdn menten slim ! zte kalau preggy, huh !! masya allahhhhh hehehe...


fiza instagram fiza apa ?? add zte deh ztee_azwanis :)

purple_lav said...

ztee tak nampak je, badan pun sama mengembang jugak nih hehehe

ok, beres. nnt fiza add. fiza nye pijapidi.