? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, March 21, 2009

camping@pantai kerachut, penang

aku baru jer balik dr camping hari tu
penat badan pun tak hilang lagi
sbnrnya tmpt tu ok
tp memandangkan tepi pantai jadi kenalah jalan atas pasir kan

aduyai...
bab jalan atas pasir inilah buat aku cepat penat
kena jalan atas jalan tar n lantai alamanda pun aku dh semput
ni lagi le
tu pasal aku sll jadi org terakhir smpi satu2 tmpt
hehehehe


tapi tempat dia best gilos
aku suka angin pantai....
bila dihembus ke muka, sungguh le nyaman


ha, korang penah tak pegang anak penyu
beruntung giler budak2 yg ikut camping ni
bukan sajer bleh pegang anak penyu
tapi siap lepaskan anak penyu tu ke laut lagi
so sweet
dh le masa lepaskan tu dh nk senja
touching giler masa tu
bleh aku rasa nk nanges masa tu
cepat2 cover...



walaupon korang tgk matahari terpacak tu
tp magik
aku tak kena sunburn pun
wahhh...shuke...shuke...



dgn budak2 kenit
mcm2 kerenah mereka
tp aku hepi
terasa macam ibu mithali plak
waahhhhhhhhhh

2 love purple:

eyza said...

wah... teringat kenangan zaman sekolah.. dulu2 time sekolah rajin gak gi pantai kerachut ni ngan membe. dah lama x gi. tgk awak gi membuatkan sy rs cam nak gi je...

purple_lav said...

ooo dl dh ada ke pantai kerachut ni??igtkan dia baru naiktarf jer sbb ada sorang pakcik kt sana ckp, PK ni dibuka pd thn 2003...yg x best x leh mandi laut sbb bnyk obor2 daa