? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 4, 2009

musim mengawan

agak nye skrg ni opis aku musim mengawan kot
hari ni sajer aku dh tau 3 org member opis aku bkl dpt baby
tp yg sorang lagi gugur, tak pe nnt ada rezeki lain kann....
tahniah le utk korang
harap korang berdoa gak utk aku...
amin......

5 love purple:

.:Hernee Nazir:. said...

tajuk tak hengat..hehehe..doa la yek..actually kite pn penah gugur..pesan kt kwn2 tu jage baby baik2..

ryani said...

taniah le kat kwn2 tu
ala rilekla fiza nanti rezeki kita ada jugak..kena byk usaha...

Shahida said...

org doakan cik puan pija cpt2 dpt bb...kiter pun pernah gugur..aduss..

myle@my said...

sabau2...nanti2 ade rezeki tuk awk gak...jeng3...

purple_lav said...

mmg kababomnye tajuk kan....hehehe
hernee: insyaAllah

kakyan: a'ah kena berusaha sungguh2 ni..tak kira le terkehel pinggang ke hape ke yg penting sasaran bb thn ni gak...muahahhaha

shahida: amin ya rabalalamin