? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 3, 2012

demi sesuap nasi beriani

dari hari sabtu lagi duk terbayang kesedapan nasi beriani berlaukkan daging.

ish sejak mengandung ni ada je makanan yang terasa nak makan, mengidam itu lah, mengidam ini lah...nsb baik tengah mengandung, jadi makan banyak pun tak ketara sgt tang perut tu hehehe.

jadi semalam dalam hujan-hujan lebat gigih pegi Restoran Anje kat Seksyen 15. dramatik giler. bukan setakat hujan lebat je, tapi dgn guruh berdentum dentam.

aku pegi ngn Mastura. on da way tu, ada plak kawasan yang air bertakung dalam giler. bleh kata macam banjir jugak nih. gigil2 tekan minyak kete takut kete masuk air. nasib baik selamat.

bila dah sampai tu, dugaan lagi. cari parking tak dapat-dapat. mungkin sebab ujan lebat sgt kot. dua kali pusing jugak baru dapat dicelahan kereta-kereta lain huhuhu...nasib baik kete aku ada dua payung. tak de lah basah kuyup sangat aku ngn mastura.

masuk je apa lagi. jom laaa mengorder nasi beriani daging. odapppp giler rasa bila dapat makan. puas hati. tapi sayang tak dapat habiskan jugak sebab perut dah kepenuhan.

tengok anak, betapa ibu sayangkan anak. walau dalam hujan lebat, ibu sanggup redahi jugak untuk keinginan anak. eh keinginan anak ke keinginan mak dia ni hahahahahhaha

2 love purple:

Mama Likha said...

lahai... baby nk mkn nsi beriani yerr tayam....

purple_lav said...

ye lah.....uhuk uhuk uhuk