? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 6, 2012

Kenduri Kahwin Sepupu - Dah

hari jumaat lepas gigih kami balik kg ni. sebab dh lama kot tak balik kg rasa, eh jap last balik kg bulan 2. sekarang dh bulan 6. kira lama laa jugak kan. yang aku malas balik kg sbb kena harung perjalanan yang amattttt panjang. lagi-lagi dengan perut aku sekrang dh agak membuncit, si aleesya asyik melanyak perut aku buat aku menderita.

kalau laaa ada airport kt Jeli tu dh lama kot aku balik naik kapal terbang. senang, 45 minit je. ni tak kena harung 7- 8 jam. huh!

eh aku sebenarnya tak igt nama sebenar sepupu aku tu hehehe. selalu duk panggil kak dah kak dah. harap dimaafkan ye...

update: baru igt nama dia azidah hehehe

 di meja beradab. kalau aku memang dh lapar giler time ni, lauk pun bukan calang2. tapi terpaksa makan skit2 kan. nak jaga kesopanan dan kesusilaan seorang pengantin hehehe

 selamat pengantin baru nor azidah (tak silap laaa) n pasangan, Faiz (tak silap jugak) heheheheh semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.

 ni kakak sulung aku merangkap satu-satunya kakak yang aku ada heheh. tu anak dia kecuali di pangkuan. itu anak aku hehehe. suh dia pegang kejap sbb aku nak amik gambar bersama pengantin dan melantak nasi kenduri hehe. mak nk makan dalam keadaan yang tenang dan tanpa rasa lenguh tangan duk pangku anak.

 sebelah kiri pakai baju purple tu emak kesayangan aku. sebelah nya pulak kakak ipar dia aka mak sedara aku.

 eh eh eh sape nih. terasa sungguh besar bila berdiri sebelah mak. naper mak kurus ni? meh laa kita sama2 gemuk huhuhuh.

 adik bongsu yang gemuk. kesian sungguh dia masa kenduri tu. banyak buat keje nih. keje orang2 penanggah. tak macam abang dia sorang tu, ntah mana hilang aku pun tak tahu.

 eh along masih pangku anak aku? hahahahahahha kesian sungguh.... bagi can utk adik along ni berjimba-jimba dengan anak dalam perut je ye.

 bersama kakak kesayangan.

 eh banyak betul gambar, dah malas rasa nak taip citer. korang tengok je lah ek.

 penganting potong kek.

 pengantin ngn bodyguard.

 nape aku dl tak de pedang-pedang gini. incik fidi sila jawab!

 kesian mak aku. aih pija takkan kesian je kot, tak menolong ke? takk....malas! hahahah

 ini abang ipar aku. bagus jugak ni rajin...klu hari raya kt umah aku, memang dia la tokey bakar ayam hahahah..


 bergambaran dengan pengantin

kak long bersama anak beranaknya. termasuk sekali anak aku ngn laki aku heheheh
mak memang melepaskan rindu bermain-main ngn cucu yang ada jauh dimata ni



hayoh aleesya, gaya apakah ini?

hambek...besarnya!





cari benda tersembunyi heheheheh..

yang penting masa kt kenduri aku sangat hepi sbb dapat rasa masakan yang super sedap. gulai kelantan adalah tak sama dengan apa yang ada kt KL ni. teringat plak masa ngandungkan aleesya dl, aku ngidam nak makan gulai kelantan yang rasanya sama. mujur jumpa kt Restoran Nasi Ulam Bangi. rasa nk hampir sama dah.

0 love purple: