? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 5, 2012

tekanan mek!!!

incik fidi tu memang terkenal dgn sikap buli. masa tak de aleesya dl aku yg selalu kena buli. skrg hambek aku pula buli dia muahahahahahaha (gelak jahat). skrg bila dah ada aleesya, anak dia plak yang jadi mangsa. klu keluar yang kecik dalam perut ni plak, harap2 dah2 laa buli anak ye ayah hehehehe


budak ni klu tak de orng usik memang jarang sangat nk nangis. memang dia buat keje dia je.
haish tetiba rindu plak kt dia. apa laaa tengah dibuatnye kat rumah tu?

sedap ye kek pisang tu aleesya?

skrg aku suka dengar dia sebut nama dia sendiri. comel ok heheheh. contohnya bila air tumpah yang memang dia tumpahkan laa, aku tny sape yang buat, cepat2 dia cakap "Alica" ololololo anak nape kamu comel sgt eh.

tapi klau ayah dia yang buatkan, tak de nye dia nak back up ayah dia ke ape. dia akan cakap "ayah buat" hahahahaha.
hambek, lubang hidungmu tetap menjadi pujaan hati ku muhahahahhah.

masa ni tengah baik2 lagi lah.
tetiba ayah dia sakat. pegi tampar bahu si kecik ni. aku rasa mcm sakit je hahahahaha. kejam tak....tengok muka tu. dh rupa nk nangis dh kan?
apa lagi.....trs uwaaaaaaaaaaa. yang kena pujuk mek jugak. memang tekanan lor.

3 love purple:

myle@my said...

alahai bapaknye...itu dah mendera namenyeee..huhuuu
sian alica....hukhukkk

purple_lav said...

ayah dia gurau ganah sokmo. anak plok berhati tisu. tu hok teriok sokmo

Mama Likha said...

huhu anak manja ayahh ni... nti adek dh kuor nti, siaplah dia :))

comel dia fiza.