? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 13, 2009

nur aminah

korang kenal tak nur aminah?
klau korang pengikut setia citer yang paling best kt tv3
mst korang kenalnye nur aminah ni
hehehehe...ala itukan watak dalam nur kasih

nk citer gak ni
walaupun tak der gambar utk membuktikannya

dia dtg opis akuuu....
wei, suke giler aku
aku memang minat tgk dia
sbb dia sangat chantekkk
kalau le anak aku cantik mcm dia, alhmdlh
putih melepak

kami sempat salam-salam je
pastu nk jugak aku amik gmbr dia
tp dia bz lor....

dan yg paling penting....
nak jer aku tny dia
mcm mana ye ending nur kasih tuuuu....
huuhuhuh
tak sabar nk tunggu sok, nk tgk nur kasih.

4 love purple:

cik_ah82 said...

mmg besh cite nur kasih tu kan..
kami pn dh addicted ngan cite tu..:)

✿FITRAH ALAM KELUARGA BAHAGIA✿ said...

SALAM, bestnye ada artis dtg..bertuah gitu. tahniah sb dpt jmpe ngan dia. sy pon nk jmpe gaks

purple_lav said...

cik ah: a'ah...td pun rasa cam teruja jer tgk dia..tetiba tigt watak dia dlm nur kasih tu..

purple_lav said...

FAKB : salam perkenalan...bleh je nk jumpe..mai le sini...hehehe