? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 19, 2009

sakit belakang. sakit pinggang

ya Allah
aku rasa aku dpt tido bape jam je smlm
kang kejap2 aku terbangun
urut belakang
urut pinggang sendiri2

sungguh sakit pinggang n belakang aku
mgkn sebab aku bnyk berdiri masa pergi asgmnt tghr tu
bahananya semalam rasa menyucuk2
ngiring ke kanan tak kena
ngiring ke kiri sakit
terlentang rasa lenguh
akibatnya aku bnyk duduk jer

waaaaa...
dh le sensorang kan...
hari pun sakit gak
pastu ntah nape bb ni asyik mengeras jer dari pagi tadi
penat dh gosok2...
laaa..jangan le nakal2 gini baby oiii....

6 love purple:

MuMMy 2 Haqq said...

false alarm nama nya tu.. :)

purple_lav said...

mummy: ape tu mummy? maklumlah org pertama kali nk jadi ibu..tak pe kan tny...bak kata org malu bertanya sesat jalan...hehehe

cik_ah82 said...

mmg seksa sakit belakang n sakit pinggang kan..mcm nenek kebayan dah rasanya..huhu..
jaga diri tau!

♥Hernee Nazir♥ said...

alahai siannye fiza..sabo ye..

||♥Shahida♥|| said...

rasa cam nak patah pinggang kan..sbr ekk

purple_lav said...

cik ah: a'ah.rasa mcm serba tak kena...nk nangis pun ada....

hernee: erm..kena sabor ler ni..huhuhu

ida: erm...tq..