? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 1, 2009

aku seorang isteri yg mithali

wahhhh
tajuk entry yg tak menahan
heheheh

bukan aper
meh aku nk cerita sikit
memandangkan aku akan bersalin anytime kan
jadi aku menguruskan hal ehwal rumahtangga dgn sebaik mungkin
aku tak mahu ar nyusah kan en.hubby
kira bila aku dlm pantang
bila barang dh habis...dia bleh je amik dari stok

aku pun tak tahu
dari mana aku dpt tenaga yg maximum
gigih menuju ke kedai yang berhampiran
membeli segala barang keperluan rumah seorang diri
seorang diri oke....

en.hubby kerja
jadi itu pasal le aku sorang diri

aku perasan bnyk barang keperluan umah dh habis
syampoo
mandian
sabun basuh
softlan
etc...

dgn tercungap2 aku beli sumer tu
waa....sile tepuk tangan utk aku yer kawan2
aku berjaya memasukkan semua barang itu dalam kete
wah, lagi sekali kekaguman telah berlaku
sbb sumer barang2 ni adalah super berat

tapi aku dh tak bleh jadi superwoman lagi
nk angkut sumer barang tu ke umah
umah aku sangat tinggi
jadi aku tinggal je dlm kete
bila en.hubby dh balik aku suh ar dia amik
heehehe

bila dipikir2
sangat bertuah laki aku
dapat kawen ngn aku
muahahahaha
motip puji diri sendiri???
kahkahkah

4 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

mithali2..thniah..heheheee

purple_lav said...

hernee: bila lg nk puji diri sendiri...huhuhu

am-rie said...

jangan angkat berat2..mithali tu mithali jugak..bahaya lah..
"nasihat ini dari ayah mithali"..hehe

purple_lav said...

amrie: ala lgpun dr kedai ke kereta jer..secoit jer. tp nk angkat dr kereta masuk dlm umah tu tak sanggup ar...suh cik abg jer...wah, bapak mithali ek?beruntung sarah n adib...hehehe