? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 30, 2009

kalau tak membeli memang tak sah

walaupun aku MC hari ni
aku tetap gigh kuar umah gak
sbbnye tetiba aku teringin nk makan
big mac kat McD

memandangkan en hubby tiada di umah
jadi terpaksalah aku sendiri membawa diri ke sana
nsb baik dkt jer ngn umah

dh selesai menunaikan rasa mengidam itu
tetiba otak berpikir
best jugak klu jenjalan kt PKNS
WALAUPUN tenaga yg ada kureennng
tapi aku mmg degil
sendiri tanggung ar

idaklah aku berjalan bersungguh2 pun
jalan pun pelan2
woooo....mengah k
niat hati nk meronda je dlm kedai jual barang baby
TAK DER MAKNANYEEEEE
sbb tiap kali meronda mmg rasa nk beli
puncanya.....COMEL GILER UOLLLSSS

nk tau ape aku rembat tadi???

sepasang baju kaler pepel
waaa...mak suka noks
comel...
klu ada gaun n skirt lagi comel
tapi sayang tak der
tak pe...tak pe...nnt dh bersalin
kita pergi cari gaun ye baby...


pastu ada ajer nk perabiskan duit
terpandang plak menda alah ni
alololo comel gal
tak kira aku nk beli gak
nnt baju anak aku tak der lah comot

*en. hubby tak tahu lagi aku beli ni
rasanya dia takkan marah klu beli barang baby
klu beli barang mak baby.....of coz dia marah...hehehe

2 love purple:

||♥Shahida♥|| said...

conform bju menantu ai semua kaler pepel..huhu...bestnya dia akan dpt bb girl tuuu...

purple_lav said...

konpom eik?hehehehe. insyaAllah..yg penting sihat n selamat...