? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 29, 2009

check up 38 weeks

ye hari ni genap 38 minggu
lagi 2 minggu tarikh due aku bersalin

ptg tadi aku g check up
hurm...seperti biasa
aku naik lagi sekilo menjadikan berat aku 64kg
memang aku rasa makin gemuk skrg ni
mana taknye makan je manjang
berat baby laks 3.3kg
huhuhuhh
harap baby cihat lor

pastu tadi aku dpt benda baik punyeeeeeee
doc bagi mc kat aku seminggu woks
SEMINGGU tuuuuuu
waaa memang melepak je lah kat umah
sgt sesuai dgn ketidaklaratan dan kemalasan aku pegi opis
tapi rasa cam bersalah pun ada gak
sbb aku tak penah cuti lama2 gini

tapi bak kata org
tak baik menolak rezeki yg dibagi
hehehehe
jadi esok aku bersiaran dari umah sajork
besh....besh....

2 love purple:

||♥Shahida♥|| said...

selamat bersalin fieza...cehhh...

purple_lav said...

ida :selamat....selamat....