? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 14, 2009

cakap-cakap orang

"ish, akak kesian tgk ko ni....dh tak larat sgt tu nak jalan"

"pija, bila ni?"
blum sempat aku nk jawab.....tetiba kena potong
"tgk nk jawab soklan pun dh mengah2"
aku sengih jer lah.....

itulah antara ayat yg aku kerap dgr lately ni kt opis
sabar ye kawan-kawan...
akan tiba masanya sy akan meletop
hehehehe

aku sendiri pun dh tak sabar nk tgk si kecik dalam perut ni...
bila baby ibu ni mau kuar ye
dh ramai tak sabar2 nk tgk ni....

5 love purple:

hajarus said...

betul tu auntie hajar pun xsabar2 nak tengok ni... :D

purple_lav said...

"sabar ye auntie hajar. nnt kita kuar, kita suh ibu kita letak gmbr bnyk2 dlm blog ibu eh..."baby cakap...hehehehe

MuMMy 2 Haqq said...

saya pun tak sabar nak tengok..:p

||♥Shahida♥|| said...

xsbr rasanya nk tggu menantu ai lahir ke dunia ini...cpt2 la kuar menantuku..eee..

purple_lav said...

mummy : yo lah kak..nnt dlm pantang sy akan gigihkan diri jua nk update blog...hehehehe

ida : wah, klas gitu...dh cop le ni? tp haikal nk ke? wakakakaka