? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 29, 2009

malas...malas dan malas

ya Allah
naper le sejak dua tiga menjak ni
malas aku makin menjadi2..
(mentang2 le keje utk isu bln ni dh siap kan)

seminggu ni aku dtg keje
semata buka internet, blog, facebook
laa..laa... makan-makan
pastu kul 6 tajam aku dh pulang
kadang2 tu bos aku tak balik lagi
aku siap terconggok dlam kete dh
betapa 'sharp'nye aku
kdg2 tu lagi kijam tau
siap kena tunggu depan thumb print lagi
sbb masa aku smpi kt situ jam menujukkan 5.59pm
hahahahha
melampau uolsss

skrg ni aku mcm tak kisah jer
bos lalu depan aku ke belakang aku ke
aku ape heran
bleh je baca majalah la...baca paper le
bukak blog le
tak der nyer nk cover2...huhuhu
klu dulu, dgr jer bunyi kasut dia cpt2 wat baik
kunun2 tgh taip story ke
yelah....lakonan harus mantappp...
oh ya....aku kenal eh bunyi kasut bos aku
cukup tajam pendengaran aku nih

skrg motip aku sehari2 adalah
nak beranak...
gilo ko motip tuuuuuu
hahahahahahh
tak sabarnyeeee

3 love purple:

MuMMy 2 Haqq said...

huhuhu..best betol gi opis blogging2, facebook-ing...saya tak sempat.

♥Hernee Nazir♥ said...

cptlah bsalin x sbr nk tngok baby..hehehe

purple_lav said...

mummy : sgt best hidup gini.tp jarang le dpt peluang gini...hehehe

hernee: mmg nak cepat2 jer. diri sendiri pun dh tak larat sgt ni...