? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 14, 2010

aku dh start rindu aleesya waaaaaa

semalam aku br jer blk kg
buat pertama kalinya aku berjauhan ngn anak aku
TAK SUKE TAK SUKE

dlm kete on d way blk kl
laki bini ni dok melayan perasaan
tetiba jer terkeluar dialog ni

"aleesya suka gini lah...heee....heee....(teringt blk kitaorg agah dia ngn wat brrrrrrr iklan pepsi tu)

"aleesya suka geleng-geleng kepala klu nk tido"

"mcm mana le aleesya nk tido mlm ni?"
tak sabar aku nk tunggu minggu depan
p amik dia dr kg duduk ngn aku blk


(ops ada lembaga plak kt belakang tu)
terer tak aku
agah aleesya pakai sore jer
hahahahaha
dia bleh tersengih dgr suara aku agah dia
walaupun dia tak nampak aku
ahahahhaha auta jer tu
yg sbnrnya incik pidi duk buat brrrrrr
smpi aku pun tergelak sekali


aku suka dia bila pakai seluar ni
sll nk amik kartun kt seluar dia
tak bleh laaa sayang


on d way blk kg
singgah jap kt hentian tapah
isi perut mak pak ngn anak sekali



aleesya sgt baik dlm perjalanan blk kg
dia tido jer
jadi bleh le aku beromantika ngn incik fidi kt depan
mgkn sbb dia suka toys tu
tarik2 smpi tertido


sayang spider tu tak leh makan le

sayang nnt ibu amik aleesya minggu depan ye
nnt kita tido sesama yer
nnt kita mandi sesama yer
nnt kita shopping sesama yer

2 love purple:

Mummy DaSy said...

sayu jer baca n3 ni...xpe pejam celik pejam celik dah seminggu skang ni masa cepat jek blalu...

shahida® said...

fiza nape tinggal alesya kat kg? saje2 jek ekk..sempena coti sekolah..