? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 9, 2010

ke mana tumpahnya kuah kari kalau tak ke baju ibunya....

untuk pengatahuan pembaca2 yang dihormati
struktur rambut aku adalah KEMBANG
ala2 MEGI SAYA SUDAH KEMBANG
hahahahaha


jadi klu ditengok pada bojeng seciput aleesya ni
sudah terang lagi disuluh ngn lampu kete
ia juga akan kembang mcm aku nye
muahahahahahaha

baru aku pasan rambut aleesya kering lah
lagi2 bila rambut dh tak basah lagi bertambah kering


tak pe lah nak oiii
yg penting ibu dh tak sabar nk tunggu rambut aleesya panjang
nnt ibu nk ikat macam2 stail
hari ni kita ikat toncang ekor kuda
esok laks kita ikat dua
lusa plak kita jalin2
waaaaaa tak sabar nk menunggu saat itu

pendek kata....klu nk keluar
makin lama le incik fidi nk tunggu dua2 puteri ni bersiap
sabar ye incik fidi
sabar itu separuh dari iman
huhuhuh


tangan kecik yg makin membolat
aku suka cium tgn aleesya
suka bau dia
nymmy...nyummy...
rasa nk makan jer


oh jari aleesya panjang le
ni ikut kaki saper ni?
jari kaki aku sah2 kontot
tapi jari incik fidi pun ala2 kontot gak

fuh, mesti cantik sok2 bila pakai high heels
hehehehehe

4 love purple:

cik_ah82 said...

weh makcik..
org tua2 pesan, jgn suka cium tgn budak sangat, nnti bila besaq dia kuat meminta2..hahaha..
cth: ibu, nk mainan tu.ibu nak tu..ibu nak ni..hehehe

purple_lav said...

hehehehe....tau tapi suka gak...tak pe balik nnt nk cium kaki plak...pastu sok2..ibu nak g genting..ibu nk g kedai beli menan, ibu nak g hong kong...terus pengsan hahaha

shahida® said...

dulu ore suka cium kaki yg tiut tuhh..skang dh tak berani sbb takut kena terajang..hahahaha

purple_lav said...

ida: uiks ganaaz nye anak teruna u tu?eh dh nama anak teruna mstlah ganaz kan br brutal...tp klu anak dara cam ai sopan santun lemah gemalai lor hehehe