? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, September 2, 2010

ciii kuuu cakkk

aleesya ni skrg makin lasak
hadoiiii
suka merayap di dalam rumah
klu incik fidi senang je
dia kepit aleesya guna kaki dia
hahahahahaha
ibu tak der lah sekejam itu
ibu punggah je dia
sekali dia merangkak nk pegi dapur
ibu angkat
sekali dia merangkak nk masuk bilik main perfume
ibu angkat
sekali dia merangkak nk masuk toilet
ibu angkat lagi
tapi masalahnya
ibu jadi sakit pinggang laaaa

ni dia tengah merayap ke dapur
tempat kegemaran
bergayut kt tong gas ni
hadoiiii
tgk bleh main ci ku cakk lagi ngn ibu ni
pastu jatuh terduduk
tgk kemain susah nak bangun
montot besar sangat

sikit lagi aleesya
ala...ibu tolong la aleesya ni

tadaa budak ni dh bangun plak
bila nk keluar dari dapur ni

oke dia nk kuar tu....
bila lah nk beli pagar
nk halang dia p masuk dapur ni

4 love purple:

puterikurekure said...

pagar portable tu agak mahal kan? kita ingat nak beli yang macam kandang tu. sekali tgk harga 300++. terjojol bijik mata. pagar tu pulak 100++. haihh...

purple_lav said...

hah?? 300 ke? baik amik papan wat sendiri...hehehe

myle@my said...

wahhh...
cutenyee anak ibu men ciku cak...
hehehe...
rajin sgt masok dapo...
ni ikut pangai sape laaa erk???
;P

purple_lav said...

nk kata ikut ibu dia...memang mustahil sbb ibu dia memang 'terlampau rajin'ke dapur...mungkin ikut nenek dia kot...

hehehehe