? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 20, 2010

kisah cuti yang panjanggggg.....

gambar adalah super duper banyak
malas aku nk wat part2
kira sekali harung jer lah ek
raya pertama dan kedua
aku duk ulang alik umah incik fidi dan umah aku jer
nasib baik dekat
hari raya ketiga kitaorg ada jemputan kenduri kawen plak
sepupu aku
budak ni rasanya baru umo 24 tahun, klu tak salah laaa
kunun nak bergambaran secara lebih romentik la ni
mulanya aleesya asyik duk nak tgk upin ipin kt tv
hbs terpusing2 kepala
last2 sekali kami pusing bagi dia mengadap tv betul2
kan dah cantik gambar ni

ni plak gmr pergi menyambut menantu belah laki plak
hari tu sangat panas
anak dara aku tu dah la puteri lilin
meronta2 jer keje dia
bagi makan tembikai pn tak jalan jugak
last sekali paksa incik fidi makan laju2 pastu bawak masuk dia dalam kete
pasang aircond semaksimum yg bleh
barulah dia bleh duk diam
aku pun tumpang sekaki le
lepas makan2
abah nk pegi klinik kt rantau panjang
amik ubat sakit kaki dia
kesian abah
nasib baik ada menantu mithali dia
tolong bawakkan kete ni
aku suka tgk gmbr ni
incik fidi paksa anak dia pakai spek dia
bleh laaa
sbb power tak banyak pun
incik fidi ni rabun ayam kot
hehehe
spek ibu aleesya tak leh pakai
nnt juling mata tu
abah ngn adik
masa ni kitaorg berenti solat asar kt masjid unik ni
cantik sangat
macam kt beijing
masjid ni ada kt rantau panjang kot
ntah le aku tak tahu
sbb sepanjang2 perjalanan aku tido
perut kenyang kena plak aircond
memang nyamannnnn
ades aleesya
tu le dia
nk merangkak jer keje dia
bleh kat jalan batu2 gini dia nk mengelongsor turun
no...no...no
yang ni plak
raya ke berapa ntah
sambutan hari jadi adik ipar n anak buah aku
sama besday rupernya dorang ni
ini adalah kakak ipar aku
dia tolong sumer
tolong potong kek
tolong buh dalam pinggang
nasib baik tak tolong suapkan utk semua orang
hehehee
i lap u lah kak tie
oke ni plak gambar menunjukkan dagu berlapis masing2
sape lagi menang???
hhehehe
sah2 aku kan
masa ni kitaorg jalan2 kt pantai
sonok
aku suka pantai
ada angin
best best
incik fidi dan adik aiman jer yg mandi
yg lain sumer membedal lokceng
hurm nyummy2
aku suka tgk gmbr ni
speechless.....
aleesya meraung lagi
sumer org yg aku sayang
happy family ever
bleh jugak dipanggil
the buncit
hehehehe
weh weh weh
gambar ape ni
ops nk bgtau
baju yg aku pakai ni
adalah baju masa form 3
hahaha
giler muat lagi
sajer je aku selongkar baju lama2 dalam lemari....
malas nk pakai baju cantik2
ape saje yg dibuat oleh ayah dia
aleesya diam jer
ibu dia jer sll pok pek pok pek
budak kecik yang buat aku nk gigit2

oke tata
letih wooo
upload gambar n story mory
oke puas hati ye cerita di hari raya....

3 love purple:

mek da ©™ said...

cam anak mat salleh plak aku tgk aleeysa niii

purple_lav said...

mungkin kot. sbb mak dia memang keturunan mat saleh wakakaka

puterikurekure said...

wah..beraya sakan korang. hehe.