? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 21, 2012

bila bulan mengambang.........

ada sepasang mata yang makin kuyu dan layu. semakin lama makin lemah dan longlai.....hieeeeeee (gelak kuntilanak skit)

eh penat laaa nk buat seram2 ni. tak yah nak seram sangat laaa. sbnrnya nak citer pasal diri aku skrg ni. sebelum ini aku adalah lalalala bila rasa tiada morning sickness. makan macam tak de hari esok. sungguh heaven.

sangat berbeza masa aku ngandungkan aleesya dl. dulu sebelum tahu peknen, tekak dh mula buat hal, tak leh makan nasik, tak leh makan mihun dan terbaik sekali, apa jua makanan masuk akan keluar balik tak sampai masa 3 minit.

jadi sekarang aku rasa wow! best giler kot. hehehehe

rupernya langit tak selalu cerah, air tempayan jangan dicurahkan.....hehehe (mampus cikgu bahasa melayu baca peribahasa gini)....aku baru perasan dua tiga hari ni dia dah berubah ckit.

pagi memang makan giler-giler punya. tengah hari pun sama. nak kena nasik jugak. petang dah terbayang-bayang benda yang sedap2 dan nekad nak makan lepas balik kerja. tapi bila sampai umah je, tekak dh rasa lain macam.

tengok balik makanan yang siap dibeli dengan nafsu gajah tadi semua jadi tak lalu. loya. masuk dua tiga suap je dalam mulut, dah tak leh tahan nak muntah. tiba-tiba jugak badan sejuk menggigil-gigil. kena pakai selimut dua tiga lapis. stoking pun kena pakai jugak. sapu minyak yu yi kt belakang tengkuk, leher ngn ulu hati sbb rasa tak selesa sgt. badan rasa tak kena langsung.

adakah ini dinamakan night sickness???

semua mknn tadi selamat dihabiskan oleh incik fidi tersayang. hehehehe. jadi tak der lah membazir sgt. bangun pagi2 perut rasa kebulur giler. nasib baik dia tak dtg morning sickness tu. bleh aku melantak dengan happynye. heheheheh

p/s: nape skrg aku makan asik terjumpa lalat dlm makanan? menyampah giler. pagi tadi tengah sedap menikmati roti canai dengan perut yang amat lapar, tiba kuis-kuis kuah nampak lalat. b**** laaaaa. mencik.

14 love purple:

mieoney said...

kiranye ko mcm opismate aku mlm mmg dia tak bley mkn langsung..mkn jer muntah, mkn jer muntah...so dia ponx siang2 pulun lah mkn mcm takder hari esok sbb mlm tak ley mkn langsung...smpi dah nak bersalin ponx mcm tu...hasilnye badan bgi dipam2..huhu
so cik fiza bersedialah yer..huhu

purple_lav said...

waaaaa takutnye dgr badan bagai dipam2..

tak pe tak pe, nnt aku diet hahahaha

myle@my said...

night sickness??
eh..ok laaa...siang2 melantak puas2 sampai kenyang,then dekat2 dah rase nk malam and penyakit dah nk datang tu cepat2 tido...hehehe ;P

Anonymous said...

[url=http://dcxvssh.com]ohLjtMCNlV[/url] , OlSpLZwrfiTdckJZQ , http://hhmgziigpu.com

Anonymous said...

power new dating sites http://loveepicentre.com/ valerie llewellyn seaford dating

Anonymous said...

the secret oral teachings ebook free http://audiobookscollection.co.uk/fr/eBooks-populaires/l100/?page=41 creator ebook free maker [url=http://audiobookscollection.co.uk/es/Why-Your-Life-Sucks/p166164/]bernard burnes managing change managing ebook[/url] the ringing cedars of russia ebook

Anonymous said...

water4gas download ebook http://audiobooksworld.co.uk/PHP-5-Fast-and-Easy-Web-Development/p218145/ new moon stephanie meyer free ebook [url=http://audiobooksworld.co.uk/Barron-s-Guide-to-Law-Schools/p167703/]free ebook download on netbean 6.8[/url] downloads pva ebook

Anonymous said...

adult erotic ebook http://audiobooksworld.co.uk/Anthony-James-Kubiak/m8563/ how to use psalms free ebook [url=http://audiobooksworld.co.uk/fr/Applied-SOAP-Implementing-NET-XML-Web-Services/p226349/]gray matter ebook[/url] ebook adler
[url=http://audiobooksworld.co.uk/fr/authors/?letter=Bj][img]http://audiobooksworld.co.uk/image/4.gif[/img][/url]

Anonymous said...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonymous said...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonymous said...

manufacturing erp software http://buyoemsoftware.co.uk/product-33298/Red-Giant-Trapcode-Horizon-1-1-for-After-Effects-CS5 black berry desktop software english [url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-35993/PrimaSoft-Address-Organizer-Deluxe-3-7]best clipart and font software[/url] opensource investment software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/es/product-34597/Adobe-Creative-Suite-5-5-Production-Premium-MAC]Adobe Creative Suite 5.5 Production Premium MAC - Cheap Legal OEM Software, Software Sale, Download OEM[/url] skimmer logger audio software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/it/product-36928/EaseUS-Partition-Master-9-0-Pro-Edition][img]http://buyoem.co.uk/image/2.gif[/img][/url]

Anonymous said...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/vigora.htm][img]http://onlinemedistore.com/9.jpg[/img][/url]
buying pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/lynoral.htm kmart pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/indocin.htm]kmart pharmacy jobs[/url]
online pharmacy that takes insurance http://certifiedpharmacy.co.uk/products/accupril.htm pharmacy personal statements [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/biaxin.htm]biaxin[/url]
nd board of pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/female-viagra.htm pharmacy benefits manager [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/aciphex.htm]new pharmacy laws regarding generics[/url]
cvs pharmacy point pleasant beach nj http://certifiedpharmacy.co.uk/products/noroxin.htm ku pharmacy school [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/sumycin.htm]sumycin[/url]

Anonymous said...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/propranolol.htm][img]http://onlinemedistore.com/1.jpg[/img][/url]
fruths pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/zebeta.htm santa monica homeopathic pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/kamasutra-ribbed-condoms.htm]prison health services pharmacy[/url]
affiliate pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/categories/women-s-health.htm prank cvs pharmacy text message [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/cialis-super-active-plus.htm]cialis super active plus[/url]
kaiser pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/crestor.htm rogue pharmacys [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/femara.htm]pharmacy url[/url]
getting started in pharmacy compounding http://certifiedpharmacy.co.uk/products/rocaltrol.htm pharmacy steroid [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/claritin.htm]claritin[/url]

Anonymous said...

[url=http://englandpharmacy.co.uk/products/hyzaar.htm][img]http://onlinemedistore.com/10.jpg[/img][/url]
california pharmacy law http://englandpharmacy.co.uk/products/tegretol.htm mail order pharmacy atripla [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/rumalaya.htm]kinneys pharmacy store[/url]
veteranarian pharmacy http://englandpharmacy.co.uk/products/nizoral.htm toronto pharmacy scam [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/viagrx.htm]viagrx[/url]
umkc pharmacy school http://englandpharmacy.co.uk/products/reminyl.htm pharmacy technician schools detroit michigan [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/ventolin.htm]brooks pharmacy derry new hamphire[/url]
online pharmacy diet pill http://englandpharmacy.co.uk/products/ponstel.htm utah board of pharmacy [url=http://englandpharmacy.co.uk/products/coreg.htm]coreg[/url]