? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 25, 2012

jerawat kesan dari hormon mengandung

sebelum tahu diri ini mengandung, aku dah perasan ada SEBIJIK  jerawat tumbuh baik punya bawah mata. bayangkan kalu kita tengok bawah, yg nak ditengok tak nampak, yang nampak jerawat dl mencik.

yg keluar tu plak bukan kecik-kecik tau, memang besar punyeeee.....

lepas dah tau mengandung, keluar lagi dua tiga biji kt pipi. saiz masih lagi besar. tekanan je tengok muka sendiri...

macam lain sgt masa ngandungkan aleesya dl, dulu kulit muka bersih je. jerawat tak keluar sebijik pun bagus bagus. adakah kali ni boboiboy???hehehehhe

eh bukan aku je yg terkena hormon mengandung ni, incik fidi pun terkena jugak wakakakakka.. baru adil kan...

semalam dia ngadu, dua tiga biji jerawat keluar kt dagu. yg menanti nak keluar pun dia dah rasa. aku tak perasan jugak ni sbb hormom mengandung, yelah muka dia mana aku nak perasan sgt kan. tapi bila ckp, sejak aku ngandung jerawat naik banyak, aku gelak besar.

yuhuuu mak suka. klu bleh dia amik sekali kes-kes meloya aku ni. baru romentik kan, sama2 meloya hahahahha

4 love purple:

YanDarwisy said...

Jerawat beralasan...x per dimaapkan :P

Mama Likha said...

ohhh fiza preggy erkk... patutlah asek usik kite hehe.. kite tk preggy pun lg.... hiks..

jg diri baik2 yerrr :)

maspri said...

Anda bisa menemukan informasi lengkap mengenai cara
mengobati jerawat
di jerawathilang.com

NinaAz said...

Hai sis. Salam kenal