? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 3, 2012

baiknya hati incik fidi....

habis tu sape lagi nak puji kalau bukan bini sendiri kan. tapi memang aku tabik giler kt incik fidi terutamanya masa aku tengah melalui fasa kemabukan ni.

aku kalau siang hari mungkin tak de masalah sangat. bila malam dtg laa mengada-ngada dia tu.kadang2 cargas lain macam, kadang2 lembek macam duk somalia. melepek je keje aku. ditambah lagi sifat malas makin membuak2.

kesannya of cos dalam rumah. bersepah tok sah citer lah. sesapa yang ada anak baya2 aleesya ni memang tahu macam mana kekerapan dia menyepahkan rumah. memang ada je keje baik punya dia tu. sib baik umah sekangkang kera je. jadi sepahnya dalam lingkungan yg kecik. klu rumah banglo, pergh pengsan. eh klu duk umah banglo mesti laaa ada bibik kan. so ape guna bibik yang perlu dibayar mahal2. kemas rumah cepat!

dan ceritanya di sini adalah hampir semua tugas mengemas adalah diambil alih oleh tuan besar. huhuhuuh sayang cik abam. dia banyak tolong aku laaa....tetiba tengok bilik air dia dah sental, tetiba tengok pinggan mangkuk periuk belanga dalam sink dia dah basuh tetiba tengok dia mandikan aleesya fuhhhh lega!

walaupun dia penat keje dan membanting tulang empat kerat (macam keje petani plak) tapi dia rela. wahhhhh

ok laaa utk cik abam, terima kasih tidak terhingga diucapkan. semoga pertolongan ni diteruskan sampai bila2 hahahhahaha. caucincau

3 love purple:

Mama Likha said...

untungkan.. tiap2 thn lah mabuk cmni hiks

purple_lav said...

klu tiap2 tahun mabuk, mek laa plak pengsan heheheh

anajai said...

tahniah,biaser ar tu mabuk2 smntra je,sebut pasal aleeeysa tringat aku bdk2 kt umh ni x brenti aku mengemas,siap kemas sni,g kemas sna bru nk duduk yg kemas td besepah blk,sabo2,kdg2 teruji gak eeee.sorang x per lg k.ja ni 3 penat wooo