? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 16, 2009

check up 8 month

semalam adalah hari apppoinment aku ngn doc fazlina hanum
dkt Az-Zahra
seperti biasa dan perkara biasa yg biasa aku alami
menunggu...menunggu....dan menunggu
tak per lah
nasib baik kt situ dia pasang tv9
bleh layan sponge bob....huhuhu

mcm biasa le prosedurnya
bila dh masuk
bagi kad merah kt nurse
pastu dia bagi bekas kecil tudung kuning tu
den kena kencing dalam tu
*sib baik aku tak kencing lagi kt opis, takut jadi mcm 3 minggu lepas, dah tak dak air kencing, maklumlah pose, air tak banyak dlm badan..kuar setitik 2 jer....huhuhu
pastu tunggu lagi
"puan norhafiza"
ye...time untuk check darah n berat
tekanan darah aku smlm adalah 102/67 (normal ke ni eh?)
timbang berat........udah 58.6kg (3 minggu lepas 57kg)
pastu tunggggguuuuu le kooo

lama gak le
nk tertido dh rasa duk dalam klinik tu
pastu barulah nama aku dipanggil
dalam kepala otak dh banyak benda aku nk tanya nih
doc suh baring, nk scan (inilah kekdahnya bila check up)

doc duk sibuk ukur kepala baby
badan baby...segala bagai le
alhamdulillah sumer sihat
aku pun tanyalah berat baby sekrang.....oh anak ibu sudah membesar sebagai juara MILO
hehehe
berat baby 2kg
sekali lagi doc duk hala tang tuuutttt....mmg dh jelas2....jadi memang takkan tertukar lagi...KOMPOM

ha, korang igt lagi ke tak yg aku nk dgr degupan jantung baby hari tu?
aku tnylah doc bleh ke aku nk dgr
sekali doc ckp scan kat situ tak der plak alat yg bleh dengar dup..dup..dup... tu
tapi bila doc tunjuk jantung baby....sumer sihat...syukur..

ok dh bleh bangun
masa duk dgn doc tu aku tny lagi few soklan
nak beranak le....kt mana....blk kg....bla...bla....
ooo, barulah saya faham doc

oklah itu sajer kengkawan
nnt citer pasal baby akan diupdate lagi
takut weh....bila dh makin dekat nih

3 love purple:

mieoney said...

Kita mgkn bersalin ditmpt yg sama.. Tp saya ngan Dr. Noraini..hehe

purple_lav said...

ooo ye ke? kita check up tmpt yg sama ke? ada rezeki jumper le kita kan....

mieoney said...

insyallah.. :)