? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 14, 2009

dah nak raya pun....

kejap je masa berlalu
minggu depan dh nk raya
yeaaaa bleh balik kampung
kepada kengkawan yang lain
hati2 yer dalam perjalanan pulang berhari raya
klu ada yang terpaksa menempuh jammed tu
diharap bersabar ye
*eceh...ceh...mcm baik je aku ni...tak tgk lagi aku time kena baik punye ngn jammed

perjalanan balik kg aku
makan masa 7 jam gak le
hhuhuuh itupun kalau tak jammed
klu jammed sendiri mau igt lah
aku ni dh le cepat sgt sakit belakang
mcm mana le gamaknyeee...
diharap aku sihat dlm perjalanan...
dan diharap jua aku tak bersalin lagi
hhehehehe
mau raya lahhhhh

kalau dikira aku sekarang
udah 8 bulan
waaaa ....tak sampai 2 bulan lagi

2 love purple:

MuMMy 2 Haqq said...

sama la kita kalo balik perak tu dalm 7-8 jam..itu kalo berenti2 la..

||♥Shahida♥|| said...

FIZA SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN
MKN2 BYK2 DEH...BB NK MKN SEKUT RAYA TUH...EEE