? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 29, 2009

jenjalan bersama yg tersayang


yeah...balik jer bangi terus panjang langkah aku
hehehehe
kebetulan plak mesin basuh aku rosak
pandai yer ko mesin basuh
aku blk je terus ko rosak eh

jadi misi kami anak beranak ke alamanda adalah mencari mesin basuh baru
festime kuar ngn anak mmg rasa kekok
yelah sblm ni bleh nk lenggang kangkung
tetiba kena dukung baby lak

sambil jalan tu aku ngadu le kt hubby
tangan lenguh wehhhhh
terus dia bawak masuk ANAKKU
cari carrier....aku dh berkenan yg satu tu
tp dihalang keras oleh laki aku sbb katanya tak sesuai ngn aleesya yg kepala lek lok lek lok lgi
jadi dia capai sling ni trs bayar

bila try best gak wooo
walaupun terasa mcm minah i***n sikit2 hwhwhwhw
jadi sementara tak der stroller lg, sling ni le aku angkut aleesya

8 love purple:

♥.:Shahida:.♥ said...

oh dh blk sana yerrr......

purple_lav said...

ida: dah...ni yg hepi n mencabar sbb kena jaga baby tanpa bantuan mak...waaaaaa

cik_ah82 said...

ish2..ibu ni..takut ka nk mndikan aleesya?kami adib seminggu kami dh mandikan.syiok oooo...
aleesya dh bape kg dh ni?
kami beli baby carrier, adib sonok dok lam tuh..

NONIE ABDUL AZIZ said...

dah dapat baby? punya la lama akak tak masuk sini...apapun tahniah!!

purple_lav said...

sarah:takut lee sbb leher dia lembik lg...plak tu ibu dia mmg penakut hehehehe.tk tau le bape kg nih..tak timbang dia lagi.itulah mmg plan asal nk beli carrier tp bapaknye plak kesian kt anak,nk buat camno....hehehe

cik_ah82 said...

fiza, adala carrier yg support leher baby..yg kami beli tu mmg support leher adib..kdg2 sampai lena dia lam tu..hehe
p/s: ampa fully bf lagik ka?

purple_lav said...

leher adib lembik lg ke?tu lah bila tgk aleesya dlm sling tu mcm ak selesa jer.nk kena beli carrier gak.a'ah sarah still fully bf lg.harap x der mslh bila dh start keje nnt.

cik_ah82 said...

baguih2..bersama2 la kita menjadi pengepam yg tegar..hehe..skang ni dh banyak ke stok ampa kumpul?