? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 12, 2010

citer aleesya lagik

blog ni dh jadi bukan blog aku jer
asik2 citer aleesya
nk buek camno, aleesya anak aku kan
haruslah bercerita ttg dia
tak hape..tak hape...yg penting aku suka cerita pasal gelagat, aksi dia tiap2 hari

semalam aku g az-zahra
sbbnye jeng..jeng...aleesya kena amik injection utk 2 bln
alololo sian plak anak ibu kena cucuk

seperti biasa
klu g klinik ni pastikan kesabaran anda berada di tahap paling tinggi
kerna servisnya agak l*****
laki aku asik tny aku naper lambat sgt ni
manalah macik tau abang oiiiii

nsb baik gak aleesya mood dia baik semalam
takder lah cranky sgt
tetiba dtg le pasangan ni duk sebelah kami bertiga
tgk2 khai n rosma
sian anak dia batukkkk....sembang le sikit2 ngn dia
sbb aleesya mcm jeles je..dia wat mcm2 bunyik suh aku sembang ngn dia gak

dh sampai turn kami
doc timbang aleesya
dh 5.65kg anak ibu ni
ptt ler cepat kebas jer tangan ni huhuhuhu
pastu doc ajar mcm mana nk kuatkan leher dia, adalah skit2 exercise tu

dannnnn....tibalah masa utk jarummm okeh
huhuh mak yg nebes
takt anak melalak tak berenti2
sekali masuk jer jarum ke peha dia bam bam tu
waaaaaaa................
pastu nyilek...hehehe
ayahnya tersenyum bangga melihat anaknya tak menangis, meraung ,melalak
dan dan tu gk dia dok puji bagusnyaaa anak ayah ni....
hurm ayah dia jer ke, ibunya?

oleh kerana aleesya agak baik hari tu
jadi kami anak beranak memanjangkan lagi langkah
menuju ke seremban hehehe
melawat member opis aku yg baru bersalin

hari ni aku dh mula risau, apoknya gitu gak
sbb sok aku dh start keje
maknanya aleesya dh kena duk ngn pengasuh
huhuhu ntah tetiba rasa gigil jer aku ni
mcm2 perasaan ada
takut, risau....
harap akak tu menjaga anak aku dgn baik
hubby manjang suh aku amik cuti tanpa gaji
mmg nak tapi....bleh ke?

5 love purple:

cik_ah82 said...

oo..sok dh start keje ek..hehe..selamat kembali ke ofc la ye..anta nursery ke ngasuh umah?

mieoney said...

mak aih smngt tul alesya..eman ponx bru 5.3kg jer..huhu

az-zahra mmg lembab sket skrg nie kan..mie pi inject kat klinik jer..sama jer tak lama nak tgu..sian kat eman nnti tgu lama2 nnti dia crancky..

sama2 lah merasa risau yer bila anak berada kat tgn org..apa2 ponx sila berfikirn positive and tawakl insyallah takde apa2 punyelah..

purple_lav said...

cik ah : a'ah hari ni baru start. tapi cam sesi berkenalan dl.wat kejenye idak lagi.hehehe.aleesya hntr umah pengasuh

purple_lav said...

mimie:alhmdlh sihat jer dia.mimie inject kt klinik mana?tu ler kesian gak masa menunggu hari tu.sib baik dia tak cranky,dgn syarat kena sembang ngn dia lah.itulah sekarang pun tgh menanam sifat2 +ve dlm diri.hehehe.

mieoney said...

Mimie inject eman kt klinik dkt rumh..kt bndr seri putra..doc dia pompuan baik jer..ada ank kecik gk so sng nak refer..klu kita tanya byk ponx dia rjin nak menjwb..huhu