? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 8, 2010

gelagat si kecik







skrg aku suka melayan perangai aleesya ni
dia skrg suka sgt tersenyum
pantang klu kita sembang ngn dia sikit
meleret2 senyum dia
tu dia lom pandai suka mengekek tu lg
klu yg tu terus aku rasa nk tgk dia je
mlm2 masa nk tukar pampers
dlm gelap2 tu
bila aku panggil nama dia jer
terus dia senyum
aduhai aleesya...ni yg buat ibu sayang nk tinggal kt org masa nk g keje nnt
skrg pun dh pikir macam2 bila dia duk umah orang
aku ni kuat pikir yg bukan2 lor
semoga tak der pape lah nnt


ni plak keje dia yg terkini klu dok sorang2
dh tak der saper nk melayan dia, baik layan tangan dia jer

3 love purple:

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

cik_ah82 said...

hahaah..sebijik cam adib suka men ngan tangan dia snrik..kdg2 ralit dia men tgn dia sampai bulat mata2..hehe
bahagianya tgk anak senyum kan?????:)

purple_lav said...

sangat bahagia bleh tgk anak senyum.hehehehe