? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 13, 2010

hari pertama aku datang keje

Hari ni hari pertama aku keje slps ‘bercuti’ selama 2 bln
Dtg2 keje ramai geng2 opis ucap selamat dtg kt aku
Terharu beb...
Thanks uols sbb masih igt kt member mu ini ahaks

Dan hari ni juga merupakan hari pertama aku berjauhan dgn aleesya
Alololo siannye baby ibu
Masa nk tinggal kt pengasuh dia tadi
Aku ada sembang2 ngn dia
Dia bukan main senyum2 kt aku
Dalam hati aku dh sebak
Nsb baik tak nanges jer, klu tak cair mekap mak hahaha
Yelah dia mana nk paham lagi
Tp aku terober plak....huhuh

Tgh hari tadi aku tepon pengasuh tu tanya pasal aleesya
Dia kata aleesya kuat menyusu
Mgkn tak puas kot...sbb sblm ni dia kenal t***k aku jer
Tetiba skrg dia dh kenal puting botol susu
Sabar ye sayang...yg penting ibu dh buat yg terbaik utk aleesya
Sekali kakak tu ckp, anak dia yg bongsu umur dlm 8-9 thn gitu
Nk sangat riba aleesya
Aku tak kisah Cuma pantau n tgk2 le masa dia dukung tu
Kita tak tahu kan apa nk jadi
Nauzubillah...
Aku ada bgtau incik somi...dia pun agak2 risau gak
Sabar ye incik somi...
Klu bleh nak jer aku berenti keje tapi apakan daya

2 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

tawakkal je la fiza..hrp2 kakak tu jage aleesya elok2..

purple_lav said...

itu lah yg diharapkan hernee. hernee dh sihat ke?