? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 18, 2010

permata hati yang selalu dimata dan dijiwa

wakakaka tajuk entry yang sungguh jiwang
dh lama aku tak jiwang2 ni
masa sekolah dulu bab jiwang2 karat mmg bagi kat aku le
smpi kan ada junior yang hantar surat kt kekasih pun suh aku karang surat tu
ha...betapa terer n jiwangnya aku masa tu
skrg.....yang adooooo...
ops...tersasar plak
nk citer benda lain lah

aku ni angau kat aleesya mmg dh tahap serius
klu bleh nk dia ada kat sebelah je
nk ada bau dia kat hidung aku ni
ala...sape2 yg ada anak mst berperasaan cam aku ni gak
lagi2 1st baby kan....
teruja lebih

jadi....kat desktop komputer aku mmg dh terpampang gambar aleesya
masalahnya bila nk menaip sambil mencari idea yang makin berkerak ni
nk juga aku tatap wajah aleesya
takat nk bayang2kan wajahnya mmg tak leh ar sbb tetiba plak terkeluar muka incik fidi
hahahaha terus tak leh buat keje
terus aku zapp ke warta tadi
pegi beli frame gambar
nk tengok hasilnya camne?


ha..kan aleesya dh ada kt meja aku
ops...meja puan pija sangat serabut n messy
mcm tuan dia gak
mmg kelemahan aku, tak reti nk dekor cantik2...sumer main letak
agak2 tmpt tu kosong, aku belasah je tmpt tu
hehehe tak kreatif langsung

tray kt sebelah tu pun baru jer aku kosongkan semalam
klu nk ikutkan dh melimpah ruah press release
yg tahun lepas pun ada lagi hehehehehe


meh aku kasik zoom sikit
wallaweh...muka ibu dia pun terpampang jua
yg pastinye frame tu HARUS purple oke


ooo ini iklan ye puan2...
tadi aku beli pil ni
sbnrnya aku makan pil ni masa dalam pantang lagi
mak aku pesan
terus makan sampai bila2 klu mau servis TERBAIK woooo
hehehe...tak pe
lagipun tak der masalah makan pil ni
bleh jaga badan maa....


aleesya pegang ape tuuuuuuu?
heehehe
ini semalam punyer pic
budak ni skrg aaa sudah pandai tido lambat
pukul 11 baru nk tido, dulu pukul 8 dh selamat ...
iskh....aku yg ngantuk sbnrnya

p/s: aleesya selsema skrg..sian dia....

4 love purple:

anajai said...

mkn yusmira tu x kering susu ke and ank mu x cirit ke.mne thu kot2 pns.yg tu js pil ke serbuk.

purple_lav said...

setakat ni tak kering lagi na, anak aku pun popo molek jah..hok ni jenis pil

shahida® said...

mak ai kiutnya gambar kaki si kecik tuu..teruja nii

purple_lav said...

2 Kaki dinasor tu x kiut ke?hehehe