? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 1, 2011

kalau dah anak ayah.....

incik fidi bila makan ayam, dia akan gigit tulang ayam sampai terkeluar isi dalam tulang tu. (yang kaler itam2)

bila aku tanya sedap ke tak, dia bleh jawab rasa tulang la ...

penah jugak cuba gigit tulang ayam, rasa nak tercabut gigi. mungkin aku kurang kalsium.

sekarang tiba turn anak dia plak....




nak aje aku tanya...

sedap ke tulang ayam tu aleesya?

takut plak dia jawab, rasa tulang je laa bu.


3 love purple:

Arizakiah said...

Ha..ha..ha...memang anak ayah..suka sangat aleesya dengan tulang tu...
kalau fiza nak tau akak pun macam en fidi..suka gigit tulang sampai keluat yang itam kat dalam...lemak rasanya...

HasrulHassan [HH] said...

Alahai .. cutenya ..

SiTi said...

hahahah...mmg anak ayah laa klo mcm ni