? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 12, 2011

selamat hari raya haji dan selamat hari jadi

fuhhhhhhhhhhh.........

kembong pipi-pipi tiup habuk yang maha banyak. rasa macam lama x update blog. maklum lah sejak dua menjak jadi bini timbalan menteri, gini lah. sibuk memanjang. mencik mak!

sebab musabab lain sbb lama tak update blog, menyampah ngn laptop ngn berukband baru ni. sejak tukar ke ****, hbs laptop aku hang. ke sbb laptop aku dari zaman purba lagi???asal buka je, terus kiok.

ok, ampunkan saya insan yang kerdil ni jika terhegeh-hegeh nak ucap selamat hari raya bagai. hahahaha orang dh pikir raya tahun depan daaa. selamat hari raya uols. peace*

hari tu balik kg, kena jem strawberi 10 jam. kira ok laa tu dari member opis tu kena sampai 15 jam, memang masak hangus terbakar laa dalam kete. itu pun kitaorang dh ikut jalan tikus, klu ikut jalan biasa mau lambat lagi kot sampai umah.

macam biasa dh sampai umah, semua tegur nape gemuk sgt. hah, mencik!

siap ada yang cakap, "ok keluarga gemuk dh balik" eh motip???

dan selamat hari lahir ke 19 tahun uols. hahahahha jangan nak berangan sbb tahun depan tiada lagi angka dua di depan. hari lahir aku 6 nov hari tu. ngam-ngam ngn raya haji. orang masa besday potong kek, aku masa besday potong daging lembu. hebat bukan??

macam biasa kena ada azam sempena hari jadi kan. kena tingkatkan amal ibadat sbb tau diri ini tak sempurna. kena lagi kaya. kena lagi cantik (sape tak nak cantikkan). kena lagi kurus. kena ada anak lagi. huhuhu.

hadiah??? tak pe. mak redho sbb dh tua. incik fidi, tak yah susah2 pikir nak bagi hadiah ape.cuma kalau dapat duit utk 5 kali rawatan kt spa best jugak. hahahaha

ok itu je kot..

ps: hari jadi aleesya 14 nov ni. pening kepala sama ada nak buat besday party atau tak?ala nak, kita beli kek, tiup lilin 3 beranak je aci tak?


1 love purple:

eda_ej said...

wahh.. beday aleesya 14 ek.. my beday esok 13 nov.. hehehhe epy beday utk aleesya ye.. =D