? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 31, 2012

nampaknya Pavillion tidak sesuai untuk saya...

 weekend lepas rasa teringin nak hirup udara tengah2 bandar metropolitan KL. jadi terus mengusulkan kepada suami tercinta bahawa "saya hendak pegi Pavillion'.

budak kecik ni mmg dh tak sabar-sabar nak g jalan. tapi dia tahu ke alamanda je...mcm semalam bergurau dgn dia.

ibu : Aleesya, tukar pampers nak?
anak : Nanak!!!
ibu: gosok gigi nak?
anak: Nanak!!!
ibu: jalan alamanda nak?
anak: Naa.......(terus tak jadi nak sebut nanak, laju2 angguk kepala dan sengih2)

 menunggu pacik ni bersiap memang lama. biasa2 pun bini dia tunggu depan pintu. ke aku yg cincai sangat???

 oh, bocor rahsia ada double chin hahahahahahah......masa ni aleesya tgh mengamuk suh pasang Upin Ipin. no no no....bagi can ibu plak nak dgr radio. nak layan lagu Adele....

on da way tu, jalan adalah clear, tak de jem jem bagai. nasib baik sbb risau jugak klu tok laki berubah fikiran disaat akhir.

 yea dh sampai Pavillion. baru kali kedua jejak kaki ke sini. odeh bukan????
 budak kecik cerdik ni kalau bagi lepas gini memang suka laa dia. aku plak penat nak mengejar dia. nk bagi duk diam2 dalam stroller mungkin tidak kot..

eh stroller aleesya dh bunyi kriuk krik kriuk krik.tandanya suh mintak baru ke? heheeheh. bunyinya tu bukti mcm mana aku melenjankan stroller aleesya sebaik mungkin hahahahahahahah.

 dari jauh lagi duk terpekik...."onkey..onkey"  adui laaa anak sape laaa ni.

 ok ibu kepenatan menjaga anak yang baru sorang. aleesya kemain lasak hari tu. terlebih gula ke ape budak ni???bleh dia tawaf satu kedai sambil mulut bernyanyi riang. eeee malu mak ok sbb mak dia plak kena kejar dari belakang. terus orang tau anak sape....

 ok anak daraku, meh kita posing cantik n cun...

 yesss....gambar bertiga. susah sangat kan nak ambil semua orang, kt cermin laa jawabnye...

 incik fidi beli vest ni...oke ke tak? oke ke tak?

 gambar bertiga jugak walaupun anak nampak sipi2 je.

 hayohhh rajin plak dia mengemas kedai orang. dah aleesya dah...

ok ni drama aleesya hari tu. pegi jadi mop. aduyai.....sabau je lah

tapi mmg bila masuk dalam Pavi rasa x ngam ngn aku. aku rasa lagi hepi bila pegi Jusco dan Alamanda. ok babai Pavi. ini mungkin pertemuan kita yang terakhir....

2 love purple:

Mama Likha said...

hehehe.. tp kacak lah vest tu.. en fizi pakai vest tu prgi mana ?

purple_lav said...

kacak eh....hehehe

dia bnyk pergi event.mgkn pakai time tu.sbb vest pun nmpk formal skit kan