? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 17, 2012

sesi lempas otak part 3

lepas je hbs semua persembahan tu, kami dibenarkan buat aktiviti bebas. aku pilih lebih baik lepak kt bilik sendiri. badan dh laaa mcm retak seribu ni. sekali jentik mesti bersepai semua.

ada yang buat aktiviti joget lambak kat situ.huih....klu aku laaa bukan joget lambak laaa aku buat, bubur lambuk yang jadi akhirnya.

on da way nak naik ke bilik ternampak plak lokasi strategik nak bergambar. moh kawan-kawan kita bergambar di cermin yang besar gabak ni.
memandangkan gambar ni cantik, tak kira tetap nak masukkan jugak lagi sekeping. kak zana plak kiut bila pose macam tu.
ha, mengumpat! hahahaha itu baru tengok tangan kak alin, belum lagi tengok tangan aku masa mengumpat hahahahah..gaya mesti lebih beb!
kepada tuan-tuan dan puan-puan sila dengar dengan tekun apa yang diperkatakan oleh bos kita. sila masuk dalam otak (aku nye masuk dlm otak ke tak eh?)

 mana tau tetiba bos tersebut bonus kali kedua....
lukisan kak alin dikala bosan. mmg laa telinga mendengar tetapi kadang-kadang mata tak memberi kerjasama. tu pasal terkeluar idea2 kreatif macam ni.

aku mmg tak reti melukis tapi aku pandai menconteng. penuh jugak laa buku kena conteng hahahahha
sepanjang aku kat sana aku rindu budak kecik yang skrin tepon tu. tiap2 hari tengok video dan gambar dia. nasib baik aku ni jenis yang suka amik gambar video semua ni. senang nak ubati hati masa berjauhan dgn permata hati.

ok dh nak balik dah masa ni. tak sabar nak peluk cium budak kecik kat umah...

nak curik lampu tu nak pasang kt umah hahahhaha....


 bye bye Melaka. nnt jumpa lagi.

eh korang nak tengok tak hasil persembahan kitaorang? nnt bleh tengok aku terkinja2 kt pentas hahahahhahah




1 love purple:

Kak Alin said...

maap ye... bukan mengumpat.. sessi bg semangat dan motivasi kat Tora... heeee....