? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 21, 2012

buang tebiat sekali sekala

ohhoii...tangan kat perut adalah perlu hahahaha.....

dh lama teringin nak pakai baju nih. masa beli ni blom lagi mengandungkan adik Aqeel. masa tu sarung mcm nangka busuk. skrg sarung dh mcm sarung jambu batu. ok tak kelakar.

means aku sedikit kurus sebelum ini huhu.

masa beli baju nih adalah sebab terkenankan warna dia. so sweet. terasa mcm Nora Danish tika menyarungkan ke badan. lagi satu sebab adalah ia tersangatlah murah. hanya RM50. jadi apa guna tak beli kan walaupun sedar masa tu badan adalah sebesar kapal terbang...

jadi menunggu waktu yg sesuai saje utk pakai baju ni. ok sape2 nak kawen tak masa terdekat nih? aku nak bergaya ala Nora Danish. silap2 hari bulan ada orang mintak otograf sekali. puiii..

4 love purple:

Mummy Damia said...

huh... selim melim lepas bersalin..
kene jaga badan 2 lah nampak gayanye kan kalau nak kekal..

makan berpada-pada...

jgn macam izwa dah gemok dah sekarang.. masa pantang kurus lah juga

purple_lav said...

hrp semakin kurus laa nih hehehe

Mama Likha said...

hahaha cun je tu. slim tau !!!

purple_lav said...

zte: harap makin slim muahahaha