? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 26, 2012

mak kepada dua orang budak

bangga sungguh rasa skrg ni bila tersebut perkataan "anak-anak" ataupun "budak-budak". anak dh ada dua kan jadi harus lah gandakannya. maka perasaan gembira pun berganda-ganda terasa.

klu keluar jenjalan masih dlm mood nk sesuaikan diri dgn persekitaran. klu dulu, aleesya bnyk ngn aku, nak makan, nk jalan sumer ngn aku. ngn incik fidi jarang2 je.

tapi skrg adik Aqeel dh amik alih. jadi Aleesya kena pass kat incik fidi. kadang2 kesian plak kat Aleesya tu. ada ketika kalau adik dia tengah tido, dia tiba2 dtg senyap2 duk atas riba aku. ololo teremosi nk teriak plak nih..

jadi sekarang saya berbangga ibu kepada dua orang anak.

 opsss kenapakah gambar ni kelihatan ibu sungguh lebar? hahaha hakikatnya masih lebar pun. dan cik tet pun berganda2 besar. mcm nak berlumba-lumba plak besar ngn adik Aqeel nih.

masa ni adik Aqeel tinggal kt ngasuh. saje nak bagi kasih sayang sepenuhnya kt Aleesya plak. kena jugak kan jarang2. tak der laa dia rasa terpinggir sgt.

akhir kata dari saya, saya sayang anak-anak saya. maka incik fidi telah jatuh nombor 3. fadan muka, memandai je dia bagi ranking kt aku nombor 3. dia tak tahu dia pun nombor 3 jugek.

ok sekian entry sekadar celah gigi.

3 love purple:

ch@ said...

haaa kan, kalau abi dah jatuh ranking nmbr 4, wah lagi kesian. bahahaaa... tu la, masa dua orang hari tu nak shopping rasa nak menangis. tambah lagi sorg, mmg xde dah istilah shopping, ada... online ja. hahaa.

cik_ah82 said...

hahaa..weh..betulla, cik tet hang jadi kui besaq la..pasepa aku xbesaq2 pung?!huhuhu

Mama Likha said...

heeeee dh anak 2 dah dia... hehe mcmne? best tak ! nti kite kjorrr yerrr :))