? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 29, 2012

adik Aqeel membesar bagai juara!

pagi tadi aku pergi check up adik Aqeel kt Az zahrah nun. walaupun belum cukup 2 bln, tp aku tetap pegi jugak sbb nnt klu dh kije sibuk plak kan. malas nk serabut2 kepala hotak nnt. jadi better aku pegi sekarang.

pagi2 buta (wah pagi laa sgt) dh bereskan dua-dua budak tu. Aleesya selalu bangun lambat. tp bila aku kejutkan dia dan cakap nk pegi jalan-jalan, wah kemain senang ye bangun. siap bleh gelak-gelak lagi. dia tak tahu nk pegi jalan-jalan kat mana sbnrnya. tgk2 hospital jer.

kali ni aku amik Dr Nazim Abu. wah, mesra rakyatnye doktor ni. dl masa Aleesya aku amik Doktor Nik, dia mcm kurang ckp skit. tapi Doktor Nazim ni kemain bnyk ckp. best best best. peramah plak tu.

nanti nk pegi bulan 2 nnt, saya nak amik gambar ngn doktor ye. nk masuk dlm blog hehehe. bilik baru Doktor pun kemain hebat skrg.

jadi hasil dr pemeriksaan tadi garisan dlm graf adik Aqeel dh lebih! itu bermakna adik Aqeel dh obesiti ye nak. mana tak ye berat dia sekarang dan terkini adalah 7kg.

Doktor plak ckp itu sepatutnya berat utk budak umo setahun. tapi adik Aqeel baru dua bulan kot hahahaha. dl masa Aleesya, dgn berat sebegitu masa dia umo 5 bulan. syabas adik Aqeel.
 
 

hebat adik Aqeel, membesar bagai juara plak dia. ok kasik ibu makin kurus ye. kira adil lah ye...

ok dh hbs check up, incik fidi bawak pegi jalan-jalan. yehuuu....sonok walaupun hanya duk dalam kete jer.

ok hari rabu depan dh start keje. itu tak seronok!

2 love purple:

Mama Likha said...

apsal adik sihat sngt niiii !! tkpe2... nti dh merangkak nti mst turun tu.. dh aktif dh time tu...

purple_lav said...

zte: hrp kecik skit laaa. x mo ar giant dooh