? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 2, 2013

Sambutan Tahun Baru 2013

 syukur alhamdulillah masih dikurniakan kesihatan yang baik dan mampu lagi bernafas di muka bumi ini.

ok....seperti biasa acara wajib kitaorang pada malam tahun baru adalah pegi tgk bunga api walaupun sekadar di dalam kete saja. wah acara wajib tu, padahal baru tahun lepas buat keje mcm ni muahahaha..

itu pun bukan pegi nun di KLCC, cuma pegi bersadai di jalan tun razak. ramai ok parking kt situ. lagi untung sebenarnya sbb kitaorang bleh tengok dua bunga api. satu kt KLCC, satu lagi kt Dataran. tak payah susah-susah nak meredah jem kt sana tu.

tahun ni ramai plak yang pergi port tu. klu tahun lepas bleh kira je bape orang kt situ, skrg dh siap jem. aku rasa sbb ada sesetgh foreigner yg tak reti bahasa tu pegi parking ikut sedap anak tekak dorang je sampai kete lain tak leh lalu.apapuntakbley..

 sebelum sampai port sebenar dh kena jem. mujur skit je kena.

 ini budak sangat teruja tgk bunga api. nasib baik ada adik incik fidi yg tolong melayan. aku dh sibuk ngn adik Aqeel dh. dan masih bernasib baik sbb adik Aqeel tido je sepanjang perjalanan.


incik fidi yang berpura-pura hepi. padahal dalam hati nk pegi Shah Alam tengok ceramah Ustaz Azhar Idrus. sorry ye bang....kehendak anak bini adalah nombor satu hahaha.

 kejap duk depan, kejap duk belakang.mujur kt depan masih muat lagi nk sumbat budak kecik nih.

 ibu yang gigih angkut anak kecik berusia dua bulan pegi tengok bunga api. ok sape yg nak membebel tu, silalah.

ini kalau mak ngn mak mertua tau ni sah-sah kena bebelan murni sebakul dua. maafkan saya ye! wink.
 satu gambar dua imej.....

uhuk...kreatip laa sgt. *mata ke atas..





ibu dan anak-anak yg super duper cute. wah....puji anak sendiri plak.

 hah? besarnye ibu. ah lantak laaa. tp yg penting pegi opis tadi ramai yang puji kurus kahkahkah

 bunga api di Dataran Merdeka. so so aje...

bunga api di KLCC adalah superb. lagi cantik. tp itu jer lah kot. cepat-cepat alihkan kete sebelum lagi jem. on da way balik, singgah beli KFC. memang gemuk laa pasni. oh saya nak capai azam 2013, mahu kurus jugak ye. sama-samalah kita kurus ye Amy hehehe...

daa...itu aje...

3 love purple:

Mama Likha said...

zaman2 tgk bunga api dh berlalu dh huhuhu.. mls doh sero hiksss

myle@my said...

hamboi...boboi kecik2 dah blaja berembun yea...hehehe..
neway,epynewyear ;)
azam baru tuh petim...hahaha

purple_lav said...

mama likha: masih lagi berperangai berpelesaran di malam tahun baru hahaha. selagi cekak, selagi tu lah nk g tgk bunga api. layan anak2 jugok nih hahaha

amy: itu lah...tak po duk dale keto jah pun.hahaha ayat penyedap diri.

azam tu meme pentim