? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 15, 2013

Holiday utk tahun 2013 di Melaka

hoyeeh kali ni kami plak berholiday....yelah aku geram jugak masa pantang, asal buka fesbuk masing-masing berlumba-lumba update gambar pegi bercuti. touching sangat. masa mek bertapa kt kampung laa korang duk sibuk-sibuk pegi holiday ek. makan hati sangat.

jadi bila dh sihat, hati meronta-ronta laa nak pegi jenjalan jugak. yukss incik fidi. kita tido hotel bleh semalam.

tak sangka plak pakcik tu setuju. apa lagi trs google tenet tengok hotel yang sesuai. kali ni adik incik fidi ikut sekali. yelah memandangkan dia dh duk ngn kitaorang, takkan laa nak tinggal dia sensorang kt umah tu. jom kita pegi holiday ye makteh.

yang bestnya....bila ada dia, gambar aku dh banyak hahahahah. klu tak haram jadah laa incik fidi nak amik gambar aku sesaja. jadi bleh laa korang tengok aku sampai mutoh dalam entry ni.

jom layan citer bergambar......

pagi-pagi lagi aleesya ni dh sebut jalan-jalan. mcm tau je nk pegi holiday. jadi dia hepi je lah sepanjang perjalanan. tapi aku plak yang risau bila dia asyik bersin + keluar hingus. aik demam plak ke anakku?


tadaaa makteh in da house!


hero malaya! adik oo adik. sakit tau tangan ibu asik dukung kamu sepanjang dua hari. baru tahu berat anak nk sama ngn berat sekampit beras dah....pfftt...
tadaaa...melaka, i'm coming! seingat aku lima tahun lepas kot aku sampai melaka. masa tu baru bersingle-single lagi ngn incik fidi. sonok laa ke sana ke mari. tapi kali ni dah berdabel-dabel plak. ok laa tu, meriah sikit.
dulu, aku ngn incik fidi penah naik beca. yang tak best, kitaorang dapat beca hancing! puiiiii sangat.
tak turun pun tempat ni. tengok dalam kete je. tak larat oiii nk pikul anak jate ambo tu. mak rela duk dalam keta lagi.


ok dah sampai hotel. kitaorang menginap di Mahkota Hotel. ok laa not bad. cuma kondisi dalam bilik mcm oldskul skit. aku pun ngeri tengok aircond dalam bilik utama. oh bath tub juga ngeri utk dilihat. mohon pihak pengurusan hotel tukar eh bath tub, dh uzur benar tu.
aleesya laa orang yg paling hepi. sbb masuk2 je entrance ni, dia dh nampak swimming pool. jadi dia asik laa duk sebut 'berenang'. ok sabar ye nak!
bibik pangku anak. apesal muka aku mcm tu eh?



astaga apesal tu adik? muka terpenyek dah. sabar ye, ayah tengah uruskan bilik dh tu.
harap tak termuntah laa asik tengok muka aku je hahahahah


ni anak sape plak ni? rasanya tak de kot anak dara yang mcm gini rupernya. mungkin anak incik fidi.
zizan in da house. terpengaruh akibat tengok Maharaja Lawak pada malam tu. terus feeling2 jadi zizan. ok laa tu...zizan pun zizan laa.
yieehaaa! akhirnya ada jugak gambar berempat untuk pertama kalinya selepas adik aqeel keluar tengok dunia. aku paling suka tengok muka aleesya dalam gambar ni. cute bebenor kamu! hahaha terpuji anak sendiri plak.
aku yg menyibuk kt kaunter masa incik fidi tengah check in.
si anak plak tengah menyibuk di tiang-tiang tu. ape ntah dia tengah buat.
cak....main cak cak plak.


anak dara yang sedang menggaruk.
ok kembali lagi muka yang malas mekap.
euwww dabel chin. bila laa nk hilang dabel chin tu...
ok tirulah gaya saya. togok air kosong dari botol yang maha besar. mmg nampak agak gelojoh hahahahah...

ok terbanyak plak gambar kali ni. apa kata kita sambung di part 2 plak. cekidaut!

3 love purple:

A D I A said...

penah duk mahkota hotel gak, mmg kondisi dia teruk skit la. sejak tu kalau turun melaka je duk sebelah dia tu, holiday inn. yg perasan dia zizan tu, gaya ada dah hehe. hidung kasintarik lebih skitt.

purple_lav said...

adia: kan....mcm burr skit kan huhuhu. dh sampai sana baru perasan bnyk hotel-hotel kt situ. paling menarik adlh Hatten Hotel. siap ada connection ngn mall lagik.

hahahah itu zizan jadian. mmg langsung tak sama! hahaha

Anonymous said...

Grеate article. Kеep wгіting such kind
of infοrmation on your site. Ιm rеally impressed by youг
site.
Ηi thеre, Yοu havе ԁone a fantastic job.
I'll definitely digg it and in my opinion suggest to my friends. I am sure they'll be benefited frοm this ѕitе.


Ηeгe is my ѕite - walmart garden center
My page > garden center signs