? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 24, 2009

antooo doyan

Mmg sebelum ni aku ragu2 nk makan doyan
Sbb takut kepanasan
Tp semalam masa check up
Aku tny doc
Doc ckp bleh asalkan jangan terlampau banyak
Jadinya kebetulan plak smlm ada pasar malam
Terus aku bgtau hubby nk makan doyan
Apalagi cik abang itu terus lah borong

Dia beli 4 biji
Tp aku dh pesan jgn beli bnyk2 sbb aku bleh makan skit je
Dia kata ok….aku pun ok je lah

Smpi2 umah terus aku sediakan peralatan
Utk pengetahuan korang
Aku tak pandai bukak doyan…hehehe
Sumer ditanggung beres oleh hubby

Mula2 bukak 1 doyan..
Makan 2 3 ulas aku tgk hubby amik lagi 1
Lor koknye yg itu blum hbs dimakan lagi pak
Dia kata nk rasa doyan yg lagi sedap

Doyan kedua rasa pahit2 skit
Doyan ketiga, rasa lain macam
Tapi doyan ke 4, MABELES beb
Tp dh doyan ke 4, aku bleh makan sikit je lah
Waaaaa…..tak shuke2…
Hubby ngn muka berlagak ckp doyan tu best
Cess…cess….ces…


tgk leberterabur doyan kt umah aku
sgt le sodap


inilah antoo doyan yg bagi jeles sama aku
yo yo oo jer makan doyan yg sedap tu
p/s :sori le gmbr sedikit sekshi..hehehe...sori ye bang

2 love purple:

eyza said...

wah..wah...sedapnya doyan...teringin la pulak nak makan doyan ni... hi..hi...

purple_lav said...

sedap eyza...makan lah bnyk2..