? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 1, 2009

MENJAGA ORG YG DOMAM!

Sekali lagi hubby diserang demam
Kali ni lagi teruk
Suhu badan dia 41 C
Sampaikan doc sndr pun geleng kepala bila tgk temperature dia
Hubby sampai tak larat nk angkat tangan pun
Sian tengok dia

Masa ni aku dh jadi mcm mak nenek
Kelam kabut...
Kejap masuk dapur,
Kejap masuk bilik
Kejap duk kat hall

Sebab aku terlampau nk jaga hubby
Aku lupa nk makan
Dan....aku terlupa
Kalau perut aku dh masuk angin
Dia akan wat hal
Apa yang masuk mesti kuar balik

Last sekali aku pun lembik sekali ngn hubby
Sbb aku tak leh makan
Sumer kuar balik
Aduyai, hilang sume tenaga aku ni

Tapi aku gagahkan diri
Sian aku tgk hubby tak terbangun tu
Aku pastikan dia makan nasik
Makan ubat...
Letak air kt kepala
Wahhhh...dh mcm nurse le plak kan
Nurse ter’hot di Bangi
Hahahahahha

Harapnya hubby dh ok bila aku blik keje ni
Sbb tadi aku dh tempek kool fever kt dahi dia
Kawan aku ckp...benda tu ok

5 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

lor siannye.. pmbawakkan lg ke?

purple_lav said...

itulah...mgkn sbb perubahan cuaca kot.hernee sihat ke?

myle@my said...

laa..
penyakit alahan tu da bepindah erk...
huhuuu...
pape pown..
taking care...
;D

purple_lav said...

amy : tu bukan alahan...tu ngade2..hihihihihi

♥Hernee Nazir♥ said...

hernee shat alhamdulillah..