? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 8, 2010

aiyakkkk buku ibu!


khusyuk tu isap buku aku baru beli
baca pun baru separuh

oh dh ada anak ni ssh sikit nk baca buku
sll kena berebut ngn dia
pastu bila tak dapat mulut bising mengalahkan mesin rumput


tgk mata aleesya
hahahahahahha
tgh stim tu

lps aku tgk dia mcm duk kunyah2 sesuatu
huhuhuhuh dh selamat rupernye
budak tak sakit perut ke makan kertas??

9 love purple:

QuEeN Of 2 Heroes said...

ralit tu dpt geget2...hehe :)

purple_lav said...

a'ah huhuhuh

myle@my said...

hahaha...
nengok mate xmenahan...
hadoiii laaa anak dara neh..
;)

purple_lav said...

tu la pasal...ades, mcm2 dh skrg ni...

cik_ah82 said...

mata cam fidi la..hehehe
hmm..jgn kata ampa, adib habis lunyai buku pama kami dia makan..saboja la

hajarus said...

amboi bestnyer aleesya dok gigit buku mamanyer... ;d

purple_lav said...

cik ah: tu lah, kita baca buku tu nk didik dia cara betul tp dia makan plak uhuhuhu tu pasal taik makin busuk sbb makan kertas hehehehe

mata fidi ek?

hajar: hbs sekerat kulit majalah..

aien said...

salaam...farzanameow pon dh terbanyk gak mkn kertas hehe bila ibu leka mula lah die hehe...insyaAllah x de pape kot hoho

purple_lav said...

salam...harap2 tak der pape lah..sbb tgk aleesya skrg pun wat derk jer...cirit2 pun tak der. oke le tu kot