? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 15, 2010

makan bedak bleh jadi putih

tgk muka ni bersih lagi kan...
siap bergelak ketawa lagi tu


sekali aku toleh kali kedua
ayoyoyoy
ammmmaaaaa
penuh satu muka
duk tuang bedak

pantang lepa sikit
ada jer keje dia

aleesya
igt makan bedak bleh jadi putih ke??
tak pe lah nak
dah ibumu ini memang ala tan skit
redho lah hahahahahaha


ni dia main bedak kan
hari tu aku baru amik air dalam peti sejuk
yang sejuk menggeletar tu
aku letak jap kt atas meja jepun tu
masuk dapur jap sbb nk ambil sudu

aku rasa aku dh letak tengah2
agak2 memang tak leh capai ngn dia lah

sekali aku kuar
duk menggeletik kesejukan
hbs tumpah air tu atas badan dia
aku rasa dia nk minum air tu
ish bahaya btl
terus aku dukung dia peluk kemas2

aduiiii buat ibu saspen je
sib baik tak lemas je

4 love purple:

myle@my said...

aduhai anak ibu neh...
mam bedak plak...
ni mesti kes ibu diye xbg mkn...
hohooo...
cutenyee kamooo ;)

ai pon ade pengalaman telan bedak...
mase zaman2 kebebian dolu2...
ahakss!!!
;P

puterikurekure said...

ha...budak2 ni pantang lepa sket. abis semua dicapainya.

purple_lav said...

amy : tu lah bukan takat bedak jer, sumer nk dimakannya...padahal bui makan bubur sumer dah tu

auuuuww patt le cik puan amy berseri2, makan bedak rupanya

intan: kejap je tak pandang dia, ada jer perkara nk dibuatnye

hajarus said...

hehehe... cian alesya mandi air sejuk ekkk...

habis penuh ngan bedak alesya yer.. bak kate lam filem p.ramlee.. tepung gomak... ikikiki...