? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 21, 2010

bila incik fidi jadi mr. mama

terkejut aku balik keje smlm
tgk umah dh bling bling
huhhuhuuhhu
i lap u lahhhh

ntah angin ape wat incik fidi rajin semalam
maklumlah dia cuti smlm
jadi duk umah sajork lah

memandangkan kami baru balik dr kampung
jadi banyak lagi barang duk tunggang langgang kt hall tu
dgn kain tak terbasuh lagi 1 beg

tp tiba2 sumer tu sudah bersih ye cik puan sumer
terkesima kejap

balik2 jer kain sumer dh berlipat
dah basuh siap ngn sidai lagi
cuma baju aleesya jer dia tak sidai
katanya tak tahu nk sidai mcm mana
hohohohoh sian pacik ek

plak tu siap masak lagi
terasa mcm mem besar plak aku smlm
balik2 umah terus basuh tangan n makan sajork

utk incik somi
len kali cuti la lagi
pastu kemas umah plak ye
i suka i suka

p/s: incik fidi dh pandai lipat kain laaaa
comel je dia lipat, kecik2
tak tahan....klu underwear dia gulung2 mcm aku wat masa duk asrama dulu hahahahahha

3 love purple:

hajarus said...

wah bestnyerrr... siap dah siap masak sumer... ;d

purple_lav said...

tu lah. nk suh dia cuti selalu lah..sonang keje macik mcm ni hahaha

aien said...

gulung2 panties hehe omel