? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 15, 2010

dia beli kasut baru lagi, jeles aku


aku pun tak paham nape kasut macam tu mahal macam senapang
klu tgk kasut aku lagi lawo
tp paling mahal pun 69.90 je
tp bila dia ckap kasut tu utk keje
aku diamkan je
sbb aku tgk kasut almari kt umah aku tu dah nak runtuh
ye cik abang dah nak runtuh ye
mana taknye
berpuluh2 kasut dia saje
kasut aku yilek
tu pasal kasut aku sumbat dalam kete je
memang dh tak muat utk aku...
sodeh kan
ape2 pun harap dia bahagia le dapat kasut macam tu
aku pun bleh pakai gak
bleh feeling2 jadi angelina jolik
jadi tomb raider
huhuhuhuhuh

2 love purple:

aien said...

hehe feeling2 pkai kasut ala2 angelina jolik

purple_lav said...

hahaha oke le tu kan
nk jadi angelina jolik btl2 memang tak mampu la, pakai kasut ala2 pun oke dah