? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 26, 2010

aleesya dah pandai panjat2

oke oke
ni perkembangan terbaru yg palin baru dan baru punye budak aleesya
hihihihi

dia dah bleh panjat2 ooooo....

sekarang memang eksen la
takat sofa, kabinet tv, meja jepun
sumer dia dh bleh panjat

tp merangkak nye blom lagi

ha tgk ni tersengih-sengih bleh duk menongkat kt situ
adui laaa
klu tangan tu tak capai wayar2 berselirat belakang tv tu tak pe lah


tp klu bab tgk iklan memang paberet dia



memang tak berkelip-kelip la
lagi2 iklan oreo
bleh gelak-gelak tuh



cakkkkk
kaki comel macam nk menari balet
eh ibu bagi ke aleesya menari balet???

akan dipertimbangkan....

6 love purple:

QuEeN Of 2 Heroes said...

mgkn jugak dia nak skip merangkak tu....x merangkak terus belajar berdiri...hehe :)

purple_lav said...

ada jugak kan yang tak merangkak???bleh jadi jugak kan...kena tunggu dan lihat jer lah

aien said...

x main merangkak main jalan jek nnti mcm farzanameow hehe

purple_lav said...

oo farzana tak merangkak jugak ke? terus jalan ek?

puterikurekure said...

aleesya buat kaki balet camtu ada talent ok! ibu cepat2 masukkan aleesya kelas balet bila umur 2 tahun eh. mesti comel!!!

purple_lav said...

intan: uih tak terbayang plak anakku jadi penari balet...pasti menitis air mata ni hahahahah