? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 11, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY

  sori muka tak semenggah hehehe...

erk, aku jer ke yg terlambat buat pasal entry Hari Ibu ni. nak buat macam mana, aku kan balik kampung, tak sempat nak buat entry special ni.

first sekali aku nak ucapkan alhamdulillah sebab aku juga seorang ibu. masih dikurniakan seorang anak yang sudah banyak keletahnya sekarang. walaupun pada awal-awal perkahwinan, aku diduga untuk mendapatkan zuriat. alhamdulillah dengan berkat sokongan suami, ibu bapa aku dan juga usaha yang aku sendiri lakukan tanpa mengira kesannya, aku dikurniakan cahaya mata yang sungguh comel (ahaks, puji anak skit)

dan tak sangka juga, perkahwinan kami telah pun menjangkau usia 4 tahun. rasa macam baru jer akad nikah. wah, adakah kami sentiasa dalam mood pengantin baru? hehehe

dan aku juga bersyukur kerana masih lagi mempunyai lagi kedua-dua ibu yang disayangi. mak dan mertua aku yang sangat sporting. hihih. aku gembira kerana menjadi anak kepada Sakinah Mat Seman, dan aku juga terharu dapat mengenali seorang ibu yang tabah bernama Che Siti Rosbi Che Min.

sempena Hari IBu juga, tiba-tiba masa nak ambil aleesya, pengasuhnya bagi sesuatu.

 wah cantik lah....tak penah plak aku dpat hadiah macam ni. tetiba rasa macam anak aku dah masuk sekolah rendah hhihihi. kreatif btl pengasuh aleesya ni.

oh, pengasuh aleesya panggil 'shasha' kat aleesya. :)

 dan tak lupa jugak kad yang cantik ni. dan aku perasan word 'shasha love ibu' tu bengkok dan 'tak comel', itu mesti aleesya yang tolong tulis sekali hahahah.

thanks ye kak amy....utk hadiah yang sungguh berharga ini. dan aku berasa sungguh bangga dapat menjadi seorang ibu.

sayang Aleesya...muahhhhh!!!

6 love purple:

mieoney said...

bgs tul pengasuh alesya nie...dah rasa cam ala2 dia dok taska plak kan..huhu mimie plak dpt 3 jenis kek dr pengasuh eman..sajer lah tu nak bg aku gemuks..huhu

purple_lav said...

sbbnye pengasuh aleesya ni dl bekas guru taska. tu yg ada feel lagi nak buat segala bagai mcm ni hehehe.

wah, tak pe mimie. lagi pun mu mana gemuk pun. hehehe

Ztee_Azwanis said...

happy belated mom's day utk fiza :)

muaahh utk aleesya.

purple_lav said...

thanks ztee...muahhh utk likha jugak!

anajai said...

ayat happy mothers day tu dia wat ngan kacang hijau ke ngan ape k.ja

purple_lav said...

hom ngn kacang hijo