? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 31, 2011

tangan aleesya terkena seterika panas

adui kesian sungguh aku tengok tangan aleesya. semalam lepas kena pun aku asyik tengok tangan dia. jap jap aku tengok, jap jap aku tengok lagi..

nak marah pun tak guna sbb dia budak lagi. tapi kalau dah lasak macam ni tak tahu lah aku...

kisahnya aku kat dapur, duk basuh botol-botol susu. dia plak diam jer dalam bilik. aku dah tahu kalau dia diam jer, mesti tengah buat keje...

tapi biasa kalau aku panggil nama dia, cepat-cepat dia menyahut dan datang terkedek-kedek kat aku.

tapi semalam dua tiga kali panggil, diam je. baru jer aku letak botol susu sbb nak jenguk dia, dah dengar dia meraung. berlari aku masuk bilik.

tengok2 dia dah sapu tangan dia. laaa...sejak bila plak ni pandai pasang suis sendiri? board seterika aku guna yang kecik, senang nak bersila kan. jadi memang aku tak bukak laa plug seterika tu. memang kt situ jer.

tau-tau dia dah bukak suis dan dukung iron tu gamaknya. dah berbirat tangan aleesya.

tengah hari tadi aku dah pegi Manjaku, beli Bio Oil. harap2 bleh hilang parut tu. kesian aku tengok.

4 love purple:

Izwa Kamaruddin said...

alahai..sian nyer mesti pedih tu...

purple_lav said...

erm..lepas kena tu menangis bagai nak rak

myle@my said...

alolooo...
aleesya,ghajinyee nk iron bj ibu ker?
siannyeee...moge cpt sembuh yee aleesya syg ;)

purple_lav said...

yang tak suruh tu laa dia rajinnya..hihihi...balik ni memang kena sapu baby oil, bagi hilang parut. kalau dop sama ngn tangan ibu dia hahahaha ada kesan parut jugok