? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 4, 2011

dah makin cerdik..

hamboi hamboi hamboi aleesya....best nampak tengok tv. tapi elok-elok skit baring tu, awak tu anak dara. kang ada macik-macik tengok, terus tak laku hehehehe..

sbnrnya aleesya ni kuat tengok tv. aku rasa macam tak elok budak2 sll sangat tengok tv. takut pengaruh tv beri kesan kat budak-budak. seingat aku dulu pun, abah aku pantau. bila masa bleh tengok, bila masa tak leh tengok tv.

tapi aleesya ni...bila amik jer dia dari umah pengasuh, benda pertama dia cari adalah remote astro. bila dah jumpa bagi kat aku suh tekan. nak tekan sendiri tak pandai plak kan. bila dah on sumer, dia bleh plak tepuk tangan aduyai...

lagi satu...aku ni kan pesen kalau tengok tv, kalau time iklan tu...aku akan tekan channel lain mana tau ada cerita best-best. dulu masa aleesya kecik, ko nak tekan sampai tv berasap pun tak pe. skrg berani nak kena hempuk ngn remote, try lah. hahaha

bila kita tekan channel lain kan, dia punya mengamuk tu ya Allah...tak der can kita nak cuci mata tengok drama lain. kalau dah dia minat tengok citer tu, jangan lah alihkan ke channel lain. lps tu gedik gedik suka sambil tepuk tangan... ish ish ish...

2 love purple:

ch@ said...

bila alih channel lain atau service down bila hujan, dia manusia gelabah cari remote astro kan? soh kita buka balik. serupa betul perangai dengan yg kat rumah tu.

purple_lav said...

a'ah laa hahahaha. agaknye klu aleesya duk berdua je ngn onie mau riuh rendah ni