? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 17, 2011

macam nak menjahamkan laptop je

kadang-kadang pening jugak dengan perangai aleesya ni.pada peringakt umur dia ni, semua benda dia nak buat sendiri. nak pegang gelas sendiri, nak naik tangga sendiri, nak pegang laptop sendiri.

aku ok jer takut jahanam jer semua benda tu hahahaha. ala korang pun tahu camne budak2 kalau pegang benda, mesti careless skit. kalau tak jatuh, pecah la plak.

ni video kat bawah ni, dia nak pegang sendiri laptop. mgkin baru ada feel layan lagu Justin Bieber. oh aleesya memang suka lagu Baby tu. korang tengok laa sendiri gelagat dia macam mana kan.sampai mulut pun muncung2..layannnnnnnn

video

0 love purple: