? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 14, 2011

Jalan -jalan episod 3 (final) : Cameron Highlands

 dari Tambun ke Cameron. terbaik sungguh! macam tak percaya pun ada. berjalan sakan oke.

ok ok kita teruskan ke cerita kt Cameron. sampai2 je Cameron dah jammed giler. tak tau sebab apa. mungkin sebab orang terlalu ramai. bosan giler menunggu kete bergerak. klu dapat gerak 20km/j tu pun dh kira sangat bernasib baik. ini tak memang berenti terus.

tambah plak perut masing2 dah lapar. yelah dah berendam sakan, harus lah perut rasa kosong. pkl 8 malam baru dapat makan merangkap makan tengah hari dan malam terus.

nak cari hotel pun satu hal. semua penuh. asal call je semua penuh. tensi tensi tensi. last2 kakak ipar aku kata dia ada member yang buat bisnes umah sewa. kitaorang iye kan je sbb memang dah terdesak ni. dah tak der hotel kosong pun malam tu.

dapat umah flat yang dalamnya amatlah selesa. terima kasih sangat kepada tuan umah. cukuplah untuk kami berehat malam tu.

sok pagi-pagi dah siap. dorang laaa. kami anak beranak terbongkang lagi dalam bilik. tau2 bila keluar bilik je semua dah siap2, cantik2 dah...sori sori terlambat sudah..


 lepas breakfast kt umah tuan rmah, teruskan perjalanan untuk shopping secara menggila.tapi sempat singgah kejap kt rumah kaktus ni.

teringat dulu-dulu, penah beli pokok kaktus ni. dah bawak balik umah, aku jaga main-main hehehe kadang2 siram, kadang biarkan je. yelah kata pokok padang pasir, tak yah air pun tak pe kan. tau2 dah kering kontang dalam pasu hahahha

tu yang pegi kali ni, langsung tak der dalam hati nak beli pokok kaktus...

 sedap tak sedap tak? singgah jap kt pasar malam kt tanah rata tu (walaupun masa tu baru pkl 11 pagi tapi tetap nak panggil pasar malam jugak). sempat laa memborong strawberi...sedap olsss...segar dari ladang.

beli banyak2 untuk bagi2 kat orang2 penting je hehehe..

 rasa masam manis tu tetiba terasa dalam mulut bila tengok gambar ni...odap giler....

 model cilik strawberi. tak sangka aleesya makan plak strawberi...tapi strawber celup cokelat mesti lagi best kan...

 bergambaran masa mak ngn ayah mertua pegi shopping. malas nak keluar sbb sebelum tu aleesya tgh syok tido.

 posing ala patah tengkuk....

 hohohoh tergugat keimanan sungguh tengok aleesya makan jagung ni. memang dia nak pegang sendiri tu. yang pasti jagung mutiara ni memang terlalu sedap. tak yah rebus sangat pun, makan mentah pun boleh jugak...ish...sedap sedap sedap

 larikkkkkk gambar sensored!

 apesal termuncung plak mulut tu.

 anak beranak fidi's

 orang-orang tersayang...

 1 st time tengok pokok kaktus kaler merah ni rasa macam nak makan. (makan je ko tau pija) dah rupa macam aiskrim.

 angel yang selalu dilihat apabila bergambar bersama pokok kaktus...nak buat macam mana, mak kan klise..

 inilah dragon ball yang dicari-cari.....

 euwww pokok apekah ini?????? tak sesuai untuk dilihat

pelakon hebat...dia memang tengah berlakon je tu. lepas amik gambar tu terus sengih2 dan blah.tapi tak pe sbb laki sendiri....

ok la dah habis dah cerita ceriti berjalan sakan bersama keluarga incik fidi. badan penat tapi enjoy! nanti kita pegi jenjalan lagi. apa kata ke pulau-pulau plak???