? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 15, 2009

14 weeks

syukur alhmdlh
skrg kandungan aku dh berusia 14 minggu
semua anggotanya telah terbentuk



harapnya our little angel ni membesar sbg juara
aku pun dh kurang2 alahan
tp still x leh makan nasik lagi
cuma bestnya tak der aku nk muntah je skrg ni
dh bleh nk la~la~la cikit le
tp kena pastikan makan tepat pada masanya


cuma aku blum merasa tendangan kecik dr little angel ni
mcm mana lah rasanya
ada orang ckp mcm perut kena korek2 gitu
hah???korek?
hehehe
ada orang ckp mcm ada angin
ha, yg tu sll aku alami
sbb perut aku sll masuk angin
dan lepas tu dia kuar angin busuk, heheheh

aku pun x sbaar dia berenang2 dlm my belly nih
hari tu masa scan, elok je dia tido
nyenyak giler
tp senang keje doc le
nk ukur badan dia, nk tgk kaki dia,
tak der lah terkejar2 sini sana

abang, nnt teman syg lagi eik p jumper doc?
aku dh agak mcm mana muka dia
sbb dia agak tensen sbb kena tunggu lama
hehehehehe

9 love purple:

cik_ah82 said...

sabo2..nnti dh masuk 4 bulan lbh sket dh rasa..skang mmg baby gerak, cuma umah dia besar, terapung2 gitu..nk kata kena korek, ntahla..tp cam pelik la..cam ada org cuit2 dr dlm..kui2..xpe, xlama dh..rasa snirik nnti..
still xmakan nasik?mak ai, saya belasah makan je kejenya..ingat nnk start posa dh, nk training siap2..hehe

purple_lav said...

ooo, bila 4 bln lbh dh bleh rasa eik?a'ah cik ah. bila tgk lauk mulalah geli, loya, kembang tekak sumer ada le..hehehe sebut pasal pose, yg thn lepas x ganti lagi ni..tp nk pose camne, bila pperut kosong mulalah nk munth...aduyaiii

Hernee Nazir said...

alahai bestnye..jage baby elok2 aeh..klau x msti dh sebaye baby kite ek..

myle@my said...

beby cepat besa tau...
rase cam nk
teka jantina beby tu laa...
hikhik...

ermmm..
beby gurl kot...
hehehe...
papepown..
takecare...
;))

purple_lav said...

hernee : tak pe hernee. masa msh pnjng..insyaAllah ada rezeki. snts mintak ngn Allah.

amy : herm, tp kan amy dh ramai yg teka bb gurl..agaknye btl kot..heehehe..tak pe yg penting kita tunggu n lihat!!!hehehe

hajarus said...

alahai bestnyer k.fiza... bilalah hajar nak merasa keadaan camtukan...???

purple_lav said...

hajar penah berurut tak? klu nk berurut k.fiza bleh bg contact. tp dia ada kat selayang lah

ryani said...

jap je dh 14wks kan? ala xpela x lama lg sihat le tu..masa tu pulun la nasik abis-abisan..kekekek...

purple_lav said...

ryani : skrg pun dh alhmdlh sihat rasanya..rasa dh larat le sikit.cuma klu dpt mkn nasik, mst rasa lagi sihat..hehehe.a'ah kakyan..w'pun tgk mcm jap je, tp seksa nk melalui minggu2 alahan tu